Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

"......φαντάζομαι έπιασε τα....λεφτά του"

Η Ενωμένη Ευρώπη των ΛΑΩΝ


Παρουσιάζω μιαν αδυναμία να κατανοήσω κάποιες θέσεις του "σ" Τσίπρα. Αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να προκύψουν ουσιαστικά οφέλη για τον εργαζόμενο λαό, μέσα στα πλαίσια του καπιταλιστικού συστήματος; Είναι δυνατόν να αποσπάσει η εργατική τάξη τα δικαιωματά που έτσι και αλλιώς της ανήκουν, από εκείνους που υπάρχουν ακριβώς γιατί της τα έχουν βίαια αποσπάσει, έτσι ώστε να θεμελιωθεί μια κοινωνία δικαίου και όλο αυτό, μέσα από διαπραγματεύσεις, χωρίς δυναμικές συγκρούσεις και ριζικές ανατροπές; Διαβάζω στο κείμενο της ομιλίας του, στην παρουσιάσει του βιβλίου του Ν. Κοτζιά. Λέει : "Δίνουμε τον αγώνα μαζί με την Ευρωπαϊκή Αριστερά για μια κοινωνική Ευρώπη, που δεν θα λειτουργεί με την προσδοκία νέων σχεδίων Μάρσαλ......Αντίθετα θα συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός παγκόσμιου πλαισίου, στην κατεύθυνση μιας δημοκρατικής και αποκεντρωμένης διεθνούς τάξης ειρήνης, με δικαιοσύνη, με ενδυνάμωση των Οικουμενικών δημοκρατικών θεσμών,ενίσχυσης της ισότιμης διεθνούς συνεργασίας" Τώρα ας μου πει κάποιος, τι να καταλάβω εγώ, ότι όλα τούτα θα συμβούν με την Μέρκελ τον Σαρκοζί ,τον Μπερλουσκόνι, τον Μπράουν,τον Φόλκερ, τον Σόϊμπλε και όλη αυτή την αγέλη των αρπακτικών; Μήπως να περιμένουμε να αποκτήσουν οι λαοί ταξική συνείδηση και να στείλουν τους δικούς τους εκπροσώπους στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο; Συνεχίζοντας, αναρωτιέται: "Τι θα έκανε μια κυβέρνηση με αυτήν την αντίληψη, σε μια στιγμή σφοδρής οικονομικής κρίσης ." Έρχεσαι και μου λες δηλαδή, ότι σε μια κυβέρνηση κατά πως μου την περιγράφεις, με δημοκρατικούς θεσμούς, στα πλαίσια της Ειρήνης ,της ισοτιμίας θα μπορεί στους κόλπους της, να εκτραφούν και να εμφανιστούν τα στοιχεία της οικονομικής κρίσης. Κάτι δεν μου λες καλά "σ" Αλέξη. Μάλιστα για να με μπερδέψεις ακόμη ποιο πολύ, μου βάζεις το δίλημμα, τι θα έκανε μια τέτοια κυβέρνηση σε μια "Στιγμή σφοδρής κρίσης" Το μόνο που έχω να ρωτήσω τον κ. Τσίπρα είναι αν ήταν παρών και ο Νίκος ο Κοτζιάς. Φαντάζομαι θα παρέμβαινε στο άκουσμα τέτοιων απόψεων εκτός κι΄αν όχι. Γιατί η σφοδρή κρίση,δεν γίνεται βρε Αλέξη να εμφανιστεί στιγμιαία. Από που έρχεται η κρίση αδερφέ μου, από το πουθενά; Ρωτώ αν ήταν παρών ο Νίκος γιατί είναι ιδιαιτέρως ευφυής και φαντάζομαι ότι δεν θα άφηνε τον Αλέξη να εκτεθεί. Εκτός αν.... Θυμάμαι άλλα έλεγε κάποτε αν και από τότε πολλά χρόνια έχουν περάσει και πολλά κιλά έχουν συσσωρευτεί. Ήταν γερό μυαλό ο Νίκος από τότε.... Φαντάζομαι έπιασε τα λεφτά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...