Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Θα ξαναβρεθούμε........σας φιλώ.

Θα τα ξαναπούμε....
Θα ξαναβρεθούμε και όλα, θα είναι αλλιώτικα ;



Μέρες τώρα το παλεύω. Πώς να το διατυπώσω,πώς να το περιγράψω. Να το πάρω από την αρχή; Να τα πω όλα; Πως και πόσο εκτιμώ το μέσο; Αν είναι μέσο χειραγώγησης, η μέσο ελεύθερης επικοινωνίας; Αν συμβάλλει θετικά ή αποπροσανατολίζει, αν εξυπηρετεί σκοπούς, στόχους και ποιους; Τελικά άξιζε τον κόπο; 4 μήνες, ουσιαστικά όμως μία επικοινωνία που ξεκίνησε 2 μήνες πριν, με τούτο δω το μαραφέτι, που χρειάστηκαν μήνες να με πείσουν να το πιάσω στα χέρια μου και που είναι δώρο του γιου μου. 2 μήνες μετά και ύστερα από 64 αναρτήσεις, με 8800 κλικ στις σελίδες που έγραψα, με 90 αναγνώστες, και με 650 εκφρασμένες απόψεις. Απόψεις από ανθρώπους ενδιαφέροντες, με άποψη. Με την γνωριμία ανθρώπων που μέτρησα το μπόϋ τους, με ανθρώπους "άυλους" όπως μου είπε μια πρώην "σ". Τώρα σε ποιαν από τις δύο μας πάει το πρώην,βρείτε το, τι σας γράφω τόσον καιρό. Όπως και νάχει όμως πρώην και νυν και αεί. "Άυλους" ανθρώπους λοιπόν, που μέσα όμως από τα γραπτά τους, διάβαζα το είναι τους, τους μετέφραζα και κατανοούσα τις ανησυχίες τους, ανακάλυπτα την την υπόστασή και την ιδιοσυγκρασία τους και πολλές φορές τους έκανα δικούς μου, γιατί κατέθεταν μέρος της ψυχής τους. Δέθηκα με αυτούς τους "άυλους" ανθρώπους και αυτό ήταν μια κατάκτηση. Το μεγάλο μου όφελος.
Μακάρι και εγώ να κατάφερα να ξυπνήσω τέτοια συναισθήματα στους φίλους που ανταλλάξαμε απόψεις, έστω αποσπασματικά, επιγραμματικά ,κάποιες φορές αδιάφορα και κατ΄επίφαση και άλλοτε επί της ουσίας, έστω και με συγκρουσιακές απόψεις. Μέρες τώρα που πήρα την απόφασή μου, αναρωτιόμουν πώς να σας το πω, με τι λόγια πως να κλείσω, πως να κατεβάσω ρολά. Μήπως να κάνουμε μια ανασκόπηση για όσα συνέβησαν μέσα σε αυτούς τους λίγους μήνες; Μήπως να τους πω για μένα χύμα και τσουβαλάτα χωρίς πάθος, χωρίς αναστολές και χωρίς φιοριτούρες; Δεν μου καθόταν τίποτα και έτσι κατέληξα στο ποιο ουσιαστικό που έμεινε από τούτο το εγχείρημα. Η γνωριμία μου μαζί σας, η επαφή μας το κέρδος μου,γιατί το κέρδος μου ήσασταν εσείς. Θα έχω να μιλάω για καιρό για σας, θα έχω να λέω τα καλά και τα ανάποδα. Τα αστεία και τα λυπητερά, τα σημαντικά και τα ασήμαντα........................... Θα έχω να πω για τον :

*Venceremos ήταν ο πρώτος μου αναγνώστης ο πρώτος που έκανε σχόλιο σε κείμενο μου Το τι χαρές που έκανα, κυρίως γιατί ήταν ένα παλληκάρι με πολύ καλή κατάρτιση γύρω από την Μαρξιστική φιλοσοφία και όχι μόνον.
Σου εύχομαι καλούς και εποικοδομητικούς αγώνες, με επιτυχή έκβαση σε ότι αποφασίσεις για την ζωή σου.

*Ο Δημήτρης (Αsomatoi) o ένθερμος και ανυποχώρητος υπερασπιστής των συμφερόντων της εργατικής τάξης. Δημήτρη μου να είσαι καλά δεν το βάζουμε κάτω να είσαι πάντα έτσι και να θυμηθείς να μου φιλήσεις την Κατερίνα σου και....Αγάντα.(βρε Δημήτρη που στην ευχή βρίσκεις τόσες και τόσο καλές φωτογραφίες;)

*Η taspa η Κυρία της παρέας, η καλή μου ή Τασούλα, το κορίτσι με αποθέματα τρυφεράδας
και με άποψη. Η Κυρία που μπορεί να την κάνεις φιλενάδα. Φίλησέ μου τον Βασίλη σου.

* Οι ΑΝΤΙΓΕΙΤΟΝΙΕΣ τα παιδιά (δεν ξέρω γιατί τους θεωρώ πολλούς) που παρά τις επιθέσεις που δέχονται, δεν παραδίνονται, παλεύουν με ταξική συνείδηση, δίνουν μαθήματα αγωνιστικότητας και με έκαναν να νιώσω αισιόδοξα.
Καλό κουράγιο παιδιά.

*melv@ki Το κορίτσι μου. Θα έχω να λέω για ένα κορίτσι που γνώρισα. Ένα δελφινοκόριτσο,που χάνεται μέσα σε σπηλιές, που ψάχνεται,που θέλει να΄ναι ελεύθερο και επιμένει να παλεύει γι΄αυτό.( "melv@ki" θα είσαι για μένα καλή μου και δεν πα να αλλάξεις 500 εικονίτσες και 300 ονόματα )
*Πειρατές του ονείρου σου λέει τι φαντάζεσαι τώρα εσύ; Ρεσάλτο στα κύματα. Για έναν θυμωμένο και αγανακτισμένο πρόκειται, που δεν κρύβει τον θυμό του και αλί σε εκείνον που θα βρεθεί μπροστά του την κακιά την ώρα. Μακάρι και να μπορούσαμε όλοι να αναπτύξουμε έναν τέτοιο¨εποικοδομητικό"θυμό και να ξέραμε προς τα που να τον κατευθύνουμε,πειρατή μου.
*Και ο triton! O tritonας που κατά δήλωσή του, δεν είναι αριστερός, όμως tritonα, αριστερός σημαίνει δίκιο, αριστερός είναι ο άνθρωπος με αρχές, αριστερός δεν είναι ταμπελίτσα που την κρεμάμε όπου βρούμε, αριστερός είναι ο "όμορφος άνθρωπος".Είναι και πολλά άλλα βέβαια αλλά αυτά τουλάχιστον, εσύ τα διαθέτεις. Μη το λες λοιπόν θες δεν θες "δικός" μας είσαι.
*Μαχαίρης ή Μαχαίρις ναι και μετά ήρθε τούτος ο καθημερινός άνθρωπος,ο οικογενειάρχης, ο πεισματάρης και θεματοφύλακας των αξιών και των αρχών του,τέτοιος που όλο και πιο σπάνια συναντάς.
Να είσαι καλά Μαχαίρι/η μου.

* Ο καλός μου ο Celin ο Celin που δεν μπόρεσα να καταλάβω την ηλικία του. Αλήθεια μωρέ πόσον χρονών είσαι; Ψαχτήρι, ανήσυχος και μπερδεμένος, επίμονος, επίμονος σαν παιδί και ανυπόμονος σαν μεγάλος. Ιδανικός αναγνώστης, με άποψη, ποτέ δεν είναι απόλυτος και γι΄αυτό καλός συζητητής. Τα πρώτα σου ποιήματα που θα εκδόσεις, εγώ θα τα έχω στα χέρια μου να ξέρεις.

* Και ύστερα η Elva, η Elva του Βορρά. Ένα κορίτσι με Καρδιά, ένα κορίτσι που ξέρει που πατά και που πηγαίνει, ένα κορίτσι που στον παγωμένο βορρά κουβαλάει τον ήλιο της Πατρίδας, τα χαμόγελα των παιδιών, το γαλάζιο της θάλασσας. Τα έχει κατατάξει και ξέρει να τα υπερασπίζεται.Πολλά φιλιά Elva μου.(για να δούμε θα τα καταφέρω η θα την πάθω σαν και σένα στην προσπάθεια αποτοξίνωσης θυμάσαι;)
21/7 Εκεί ήταν η μεγάλη πλάκα θα έχω να το θυμάμαι μετά από επικοινωνία για πάνω από ενάμιση μήνα που έφτασα να έχω κρίση ταυτότητάς, μιας και όλοι με θεωρούσατε αρσενικό και το τονίζω χωρίς καμιά δική μου προσπάθεια να σας αποπροσανατολίσω Και βρέθηκε μια κοπελιά Πειραιώτισα σαν και μένα να μου γράψει σε απάντηση σχολίου μου ότι από τον τρόπο που γράφω με θεωρεί γυναίκα και σαν τέτοια θα μου απευθύνεται. Έτσι και γω στην επόμενη ανάρτησή μου έγραψα σε γένος θηλυκό

* Ήταν η ΛΥΓΕΡΗ από τον "Πηγαιμό στην Ιθάκη" Ένα κορίτσι με αποθέματα ψυχικού σθένους αποφασισμένη και εφοδιασμένη με πείσμα και αγωνιστικότητα καλό δρόμο γλυκιά μου στο πηγαιμό για την Ιθάκη σου.

Το melv@ki χτυπιότανε καλέ τι είναι τούτα τα ρεζιλίκια.
Ο Μαχαίρις δήλωνε ότι παρ΄όλα αυτά, θα συνεχίσουμε να πίνουμε τσικουδιές
Ο Δημήτρης να προσπαθεί να ισορροπήσει τα πράγματα.
Ο Pavlosk να κατεβάζει αναλύσεις ,ο triton να με ενοχοποιεί
Η taspa να δηλώνει πως δεν θα ενοχληθεί και αν βρε αδερφέ ανήκω στο "τρίτο φύλλο"
Η Ντρού η Elva και η Πεντανόστημη και... και ........
Το τι ακούστηκε κείνες τις μέρες ήταν άλλο πράγμα θα έχω να το επισκέπτομαι και να θυμάμαι .

*Και κει ήταν που έσκασε μύτη και η καλή μου η Ντρουσίλα. Τσαμπουκαλού, μαγγιόρα,απελευθερωμένη και όλα υπό έλεγχο. Και επειδή κάτι μου θυμίζει, αυτές οι γυναίκες είναι ευαίσθητες, είναι δοτικές, συνήθως "δεν έχουν ανάγκη από κανέναν"και το μόνο που αποζητούν είναι η αγάπη δεν χρειάζονται ευχαριστώ αλλά ένα γλυκό κοίταγμα και ένα τρυφερό χάδι. Θα μου πεις και πια γυναίκα δεν το έχει ανάγκη αυτό. Η διαφορά είναι με ποιους τρόπους το διεκδικεί κανείς. Άλλες με νιαουρίσματα, άλλες με διαρκείς απειλές, άλλες ενοχοποιώντας τους άλλους, άλλες με την εξάρτηση, άλλες και άλλες.........Οι γυναίκες με "τσαμπουκά", ποτέ δεν ζητιανεύουν, το θεωρούν αυτονόητο. Έλα όμως που δεν είναι... και τότε τι ;
Θα ξαναβρεθούμε. Σε φιλώ.

*Και ύστερα η Ανατολή που μου ήρθε από τα "Ανατολικά της Εδέμ"περιμένοντας τις ποιο όμορφες μέρες μας,Ανατολή ας πούμε ότι "Τις πιο όμορφες μέρες μας δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα ...."
*Η Βάσσια απο το ΕΛΑΦΗΒΟΛΙΩΝ μοναχική και ταυτόχρονα κοινωνική,ρομαντική και ισορροπημένη,γήινη Μια γυναίκα που γρήγορα την αισθάνεσαι δικό σου άνθρωπο Αλήθεια πως το καταφέρνεις;

*
Για τον Πορτιάτη τι να πω, για λίγο γνωριστήκαμε, όμως η ωριμότητα της σκέψης του, η αποφασιστική και αμετακίνητη στάση του, αλλά και ο ιδιαίτερος τρόπος του να σε κάνει να νιώθεις ότι χρόνια γνωρίζεσαι μαζί του.
Άντε βρε Πορτιάτη μου ακόμα διακοπές είσαι τι έγινες ξεχάστηκες στις παραλίες;

*"Ιστορίες συνωμοσίας" σου λέει, Βασιλίσκος σου λέει...τι είσαι συ κυρά μου; Μια γυναίκα με ψυχή είναι, μια γυναίκα που ξέρει να το χειρίζεται, το έχει που λέμε, το έχει το τσαγανό και μπορεί και το πηγαίνει ποιο πέρα ακόμη. Ούτε που ξέρεις πόσο μου αρέσουν αυτά που γράφεις στις "επιφυλλίδες" του τεφτεριού σου.
Να είσαι καλά.

*Ο καλός μου ο Χριστόφορος,από την "Άγνωστη διάσταση" Που με πήρε από το χέρι και με την πένα του με ταξίδεψε, σε τόπους μαγικούς, σε μια ζωή παραμυθένια, μα τόσο αληθινά, που έζησα μαζί του σε μια άλλη διάσταση. Να μου κρατήσεις την θέση μου στην νυχτερινή παράσταση εγώ εκεί θα είμαι.

*
"Χαιρετίσματα στον θείο" Όχι τώρα να μου πείτε μπορείς να πάρεις στα σοβαρά κάποιον που "βαφτίζει" το blog του Χαιρετίσματα στο θείο; δισυπόστατη προσωπικότητα μάλλον, γιατί εγώ, ο "Κύριος" που γνώρισα διαθέτει μιαν ισορροπημένη συγκροτημένη προσωπικότητα, μια προσωπικότητα δομημένη στην μελέτη, την γνώση, στην συμμετοχή, στην εμπειρία. Ένας άνθρωπος ελεύθερος. Θα μου λείψεις Pavlosk καθώς δεν γράφεις συχνά.

*Μeril κατασταλαγμένες απόψεις που ξέρει να τις υπερασπίζεται
Ξέρει,ώστε η άποψή της να ακουστεί ακόμη και αν έρχεται σε αντίθεση με την άποψη του άλλου. Αυτό είναι εύκολο να το επιχειρείς αν είσαι πρόσωπο με πρόσωπο με τον άλλον για προσπάθησε να το κάνεις μέσω σχολίων και με τρόπο που να γίνει κατανοητός και να μην εγείρει "θέμα"

*Pentanostimi Γυναίκα και πολιτική. Δεν είναι και ο πιο εύκολος συνδυασμός, μην νομίζεται.
Και την ξέρει την ιστορία από την καλή και από την ανάποδη. Έτσι δεν είναι; Παρ' όλα αυτά εμείς εκεί συνεχίζουμε από όποιο μετερίζι και το παλεύουμε σε πείσμα........

*Απούρω. Καλέ μου, τι θα πει "Απούρω" τι είναι το στερητικό Α και το πούρο ή μήπως το Πουρό μήπως έχει να κάνει με το ΑΠ και το ουρώ ...ας μην το συνεχίσω κύριε καθηγητά. Από καρδιάς εύχομαι εκεί με την κιμωλία στο χέρι "χωρίς συντηριτισμούς" και απροσκύνητα.

*Dr Απαράδεχτος που μαζί του πήγα για "πσαρεμα" στη Ζάκυνθος, αλλά και με σεργιάνισε στη Ν. Ορλεάνη,στο Μουμπάϊ στα στενά σοκάκια με πόρνες και περιθωριακούς τύπους,ακούγοντας τζαζ....Το χάρηκα να είσαι καλά.

*
Ο Giorgos από τις ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ Ο Κόκκινος. Γιώργη διάβασμα θέλει, γνώση και δράση,όχι στα τυφλά. Γνώση,επεξεργασία,σύνθεση απόψεων, δράση. Άντε γιατί μας παίρνουν τα σώβρακα. Καλή δύναμη καλό κουράγιο καλούς και αποτελεσματικούς αγώνες.

*
Και ο Αντώνης που πήγαινα και ερχόμουν στο σπιτικό του και σημασία δεν μου έδινε Δεν πηγαινοερχόμουν τσάμπα κάτι είχα καταλάβει αξίζει να πιάσεις συζήτηση μαζί του.
Δεν συμφωνούμε σε όλα και δεν κατανοούμε τα ζητήματα με τον ίδιο τρόπο,άλλωστε ο καθένας μας είναι κάτι ξεχωριστό και εκεί ακριβώς βρίσκεται το ενδιαφέρον. Αξία έχει να ανταλλάσσουμε απόψεις και να τις συνθέτουμε για πιο εποικοδομητικό διάλογο και ασφαλή συμπεράσματα.

* Δεν θα γινόταν να μην αναφερθώ στην Nelly΄ς την δασκάλα της μουσικής, την δασκάλα που γεύτηκε για μήνες ολόκληρους την κρίση και τους υπεύθυνους της κατάντιας μας από πρώτο χέρι. Τι έγινε καλή μου είδα ότι ξεκουράστηκες για λίγες μέρες το μισθολογικό του Ωδείου τακτοποιήθηκε; Εύχομαι καλή χρονιά, καλά μαθήματα και αν είναι δυνατόν, δίχως προβλήματα

Και είναι και άλλοι φίλοι που μιλήσαμε για λίγο που ανταλλάξαμε απόψεις που όμως δεν προλάβαμε να τα πούμε έτσι ώστε να γνωρίσει ο ένας τον άλλον και είναι :

* Η τσαχπίνα η Couλα και τα Couλά της με τα αστεία και τα σοβαρά της,

* είναι ο Prths που κρατάει μυστικά; μην και τον μάθουμε μην και μας μάθει και εκείνος και μετά τι θα΄χουμε να πούμε όπως λέει στο προφίλ του.

* Και το Καραβάκι ένα γλυκό κορίτσι και

* η Μαριάνα με τα ταξίδια και την αγάπη της για την τέχνη.

*
Ο Αναρχογατούλης με τις αναρτήσεις επι της ουσίας .

* Ο Κόκκινος Ανεμος με τις σταθερές του θέσεις για την αριστερά, με την δύναμη της αλήθειας την δύναμη του αγώνα για καλύτερες μέρες. Καλό κουράγιο.

* Είναι ο Greek pc Guides που σε αντίθεση με εμένα γνωρίζει τόσο καλά τα του χειρισμού του PC και που όταν το χρειάστηκα με βοήθησε να ξεμπλέξω και που είναι έτοιμος να βοηθήσει όποιον του το ζητήσει με ευχαρίστηση .Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο.

* Πόσο άδικη θα είμαι αν δεν μιλήσω για τον Gip τον " Γομα"τον συγγραφέα και ποιητή. Θα σου έρχομαι θα σε παρακολουθώ,τώρα μάλιστα που είδα και την φωτογραφία σου και με γοήτευσες, ναι ναι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.

*
Σιγά που θα ξεχνούσα το Ζειδωρον λίγο κράτησε η γνωριμία μας αλλά θα επανέλθω και θα έχουμε να λέμε ελπίζω σε καιρούς όχι χαλεπούς.Και είναι και τόσοι άλλοι που την επώμενη φορά θα τα καταφέρω να βρεθούμε.

* Tελευταίο αλλά όχι έσχατο άφησα τον CROUSMA για ένα τον ευχαριστήσω για τις μελέτετημένες και τεκμηριωμένες αναρτήσεις του, που αρκετές φορές χρειάστηκε να ανατρέξω να φρεσκάρω στα πρόχειρα και τα δικά μου.
Να είσαι καλά CROUSMA.

Έτσι σας είδα εγώ. Ακόμα και αν έχω πέσει έξω, εγώ έτσι σας αγάπησα και σας εκτίμησα, έτσι σας έκανα φίλους μου και έτσι θα σας φιλάξω στην καρδιά μου, μέχρι να τα ξαναπούμε σύντομα.

Είναι δύσκολοι οι καιροί και είναι καιρός που έχω αρχίσει να "φοβάμαι". Να φοβάμαι όχι για μένα, όχι για τους δικούς μου, μα για όλους μας.
Όταν φοβάσαι μόνον για τον εαυτό σου,ίσως κάτι δεν κάνεις καλά και έχεις περιθώρια να το επανορθώσεις.
Όταν έχεις αρχίσει να φοβάσαι για όλους, τότε τα πράγματα ή είναι σοβαρά, πολύ σοβαρά ή κάνεις λάθος εκτιμήσεις.

Από καρδιάς εύχομαι να κάνω λάθος εκτιμήσεις, αλλά δεν θα κάτσω με τα χέρια σταυρωμένα γμτ φιλότιμό μου.
Θα μου δώσουν 100, θα μου πάρουν, αλλά θα ρίξω και γώ μία, έτσι για την τιμή των όπλων.
Πως λέγαμε παιδιά σηκωθήτε να βγούμε στους δρόμους... ένα τέτοιο πράγμα.
Είναι σίγουρο οτι θα μου λείψει η επικοινωνία μαζί σας. Δεν ξέρω πως θα τα καταφέρω να μην υποκείψω στον πειρασμό, θα δοκιμαστούν οι αντοχές μου να βλέπω τα στραβά και να μην τα μοιράζομαι μαζί σας.
Καληνύχτα θα τα ξαναπούμε και εύχομαι να είναι καλύτερες οι συνθήκες για όλους μας.
Σας φιλώ.

27 σχόλια:

αντωνης είπε...

Καλησπερα!

Μολις εστειλα mail, ας μην επαναλαβω ολα οσα εγραψα εκει.
Ευχομαι να ξαναβρεθουμε ειτε καπου διαδικτυακα είτε στους δρομους του αγωνα.

Φιλια, να 'σαι καλα!
:)

υγ. Αγαντα!!!

vasiliskos είπε...

Πριν από καιρό είχα κλείσει το μπλογκ. Κάποιοι φίλοι μου είπαν "ούτε να το σκέφτεσαι, δεν υπάρχει περίπτωση, εδώ θα μείνεις και θα το παλαίψουμε μαζί" Συνέχισα και προς το παρόν το κρατάω ανοικτό το τεφτέρι. Ελπίζω να το κάνεις κι εσύ. Οι καιροί είναι δύσκολοι. Κάποια στιγμή πολλούς από εμάς θα μας κλείσουν. Ας μείνουμε μέχρι τότε.
Σ΄ευχαριστώ για το καλό, αυθόρμητο σου λόγο.
Για ξανασκέψου το.

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Ένας είμαι ο άτιμος, αλλά έχω καμπόσους από πίσω να με στηρίζουν. Πρέπει να σου πω ότι είμαι από αυτούς που την πάτησαν! Σε νόμιζα για άντρα! Αλλά έχει καμιά σημασία; Αν και δεν έχω καταλάβει τους λόγους που σταματάς το σέβομαι. Αν και λυπάμαι γιατί μειώνονται οι καλές προς ...αντιγραφή γραφές - φωνές! Επίσης να σου πω ότι στον πολιτικό μου χώρο, όσοι από δαύτους παρακολουθούν τα ιστολόγια, προκάλεσες ενδιαφέρον και σε συζητούσαμε στις παρέες. Ελπίζω τουλάχιστον που και που να τα λέμε. Μας βοήθησες να καταλάβουμε κάτι που υποψιαζόμαστε, ότι τα πράγματα δεν είναι αποστεωμένα (τώρα αυτό το έγραψα σωστά;) και ότι υπάρχουν άνθρωποι που προβληματίζονται στα σοβαρά, χωρίς αφορισμούς, χωρίς μηδενισμούς και κυρίως με το βλέμμα στο μέλλον αν και με μια δόση απογοήτευσης (αλλά ποιός από μας δεν την έχει;).
Όσο για τους φόβους σου καλά κάνεις και τους έχεις! Όλοι φοβόμαστε. Μας δίνει κουράγιο όμως η ιστορία και το "σηκωθήτε να βγούμε στους δρόμους..." που θα είναι πάντα επίκαιρο. Που ξέρεις μπορεί εκεί να γνωριστούμε καλύτερα σα σύντροφοι και τότε σίγουρα όλα θα είναι καλύτερα.
Να 'σαι καλά συντρόφισσα και καλή αντάμωση!
Να τα λέμε!

Ντρουσίλα είπε...

Μ'έκανες και βούρκωσα... δε θα σου πω τι ισχύει, τι δεν(;) ισχύει...

Άνοιξα κι έκλεισα αρκετά "βιβλία" στο διαδίκτυο, αλλά έκανα φίλους πολύτιμους εδώ μέσα, πιο αληθινούς από της "αληθινής ζωής".
Γι' αυτό άνοιξα μια καινούρια πόρτα, ένα καινούριο "σπιτικό" κι είπα, "αυτή τη φορά θα μείνω!"

Θα στο πω χωρίς φιογκάκια και φιοριτούρες: δεν θέλω να το κλείσεις, το δικό σου!!!
Άλλο τι θέλω, βέβαια... κι άλλο ότι σέβομαι τις όποιες αποφάσεις παίρνει καθένας για τον εαυτό του και τα δικά του πράγματα...

Να'σαι όπου πιστεύεις ότι μπορείς να προσφέρεις... αλλά να΄ξερες πόσα έχεις προσφέρει μέσα από εδώ... και πόσα μπορείς ακόμα να δώσεις...

Να 'σαι καλά θέλω.
Στο "σπιτικό" μου, υπάρχει email επικοινωνίας. Αν θέλεις, όποτε θέλεις... στείλε μου ένα μήνυμα -να ξέρω πως, είσαι "εδώ"...

Πολλά φιλιά!!!
Venceremos!...

Βάσσια είπε...

Τι ανάρτηση κι αυτή φίλη μου.
Δείχνει εκτίμηση πραγματική κι αυτό είναι μια μικρή απόδειξη του γιατί γίναμε φίλοι σου.

Θα μου λείψεις Bedlam
Θέλω μόνο να σου πω ότι ο δικός μου φόβος (κοινός τόπος φίλη μου) με οδήγησε στο να ανοίξω ξανά blog.... το έκανα ασπίδα μου.

Αν νιώσεις έτσι, θα σε περιμένω.

Εύχομαι να είστε καλά, να επιβιώσουμε όλοι των καταστάσεων και κάποια στιγμή να αρχίσουμε να ζούμε ξανά.

Φιλιά και την εκτίμησή μου.
:-)

VAD είπε...

Για λίγο βρεθήκαμε,αλλά τα λεγαμε όμορφα,μωρε,λυπάμαι που χανεσαι,αλλα το κατανοώ,η ζωή ειναι πρωτα εξω από το μπλογκινγκ!
Όσο για τον ΑΠΟΥΡΩ,η λύση στις απου(ο)ρίες σου βρίσκεται στις πρωτες αναρτήσεις μου
http://apouro.blogspot.com/2008/07/blog-post.html
και http://apouro.blogspot.com/2008/07/1.html

Νά'σαι καλά κι αν αποφασίσεις να επιστρέψεις, εδώ ειμαστε...

celin είπε...

Δεν εχω ξαναδιαβασει πιο τρυφερη κ γλυκια αναρτηση.Κ εχει μεγαλη διαφορα η "γλυκια" απο τη "γλυκερη"...τρανη αποδειξη οτι ακομα κ στο ψυχρο διαδικτυακο χωρο,το να συγκινηθεις απο κατι, ειναι εφικτο.
Κ με συγκινησε παρα πολυ αυτο που εκανες,το οτι εγραψες λιγα λογια για τον καθενα απο εμας,ειναι η πρωτη φορα που ενιωσα τοσο εντονα οτι ανηκω σε μια συντροφια.
Το εχω ξανανιωσει εδω,κ σε αλλα ζεστα κ φιλικα ιστολογια,
αλλα τωρα ακομα παραπανω.

Δευτερη φορα που πηγα να βουρκωσω σε λιγες μερες,οταν διαβασα οτι θα εχεις τη πρωτη μου συλλογη,οταν εκδοθει.Δε ξερω αν βρεθει καποιος να τα εκδωσει,δεν το εχω προσπαθησει καν να σου πω την αληθεια.Μακαρι να παψω να ειμαι τοσο αναβλητικος κ ακινητοποιημενος οπως τωρα.Κ να παρω τα εκατονταδες ποιηματα σε μια βαλιτσα κ να παω καπου επιτελους να δουμε αν θα τα δω κ στο χαρτι.

Απροσδιοριστου ηλικιας ε?κ αυτο που ειπες,μου αρεσε,κ κατα καποιο τροπο εχεις πεσει μεσα,
αλλοτε νοιωθω 18 χρονων,αλλοτε 81.
Η αληθεια ειναι οτι ειμαι 32.

Δε θελω να σε αποχαιρετησω γιατι δε θελω να σταματησεις να γραφεις.
Νιωθω οτι εχεις πολλους δισταγμους για αυτου του ειδους την επικοινωνια.
Ισως μας εξαντλει την ενεργητικοτητα κ τελικα να μας απομακρυνει περισσοτερο απο οτι μας ενωνει,δε ξερω.
Αλλα κ δικιο να εχεις,παλι πιστευω οτι αν κλεισουμε ολοι τα μπλογκς τωρα,
στο τελος θα χαθουμε.
Εγω προτεινω να το ξανασκεφτεις.
Οπως κ να εχει,να εισαι παντα καλα κ να χαιρεσαι τα παιδια σου.

Unknown είπε...

Σιγα και μη 'φοβασαι'!!!!!!!!!!!!!!!!
Εγω φοβαμαι............φοβαμαι που μενω ακομη, ........που δεν φωναζω, ΜΠΑΣΤΑ, κατι δεν παει καλα εδω.
.............καταληξαμε 'ΧΡΕΙΣΤΕΣ'........που εθισθηκαν στην ψευδαισθηση τις 'εικονικης επαναστασης'......................την ωρα που θα 'πρεπε να βρισκομαστε 'ολοι μαζι' ..........οσοι θελουμε να δουμε το ξημερωμα μιας αλλης ημερας ουσιαστικα και 'ενεργα' απεναντι στην
ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ στον ΒΟΝΑΠΑΡΤΙΣΜΟ στην ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ στο ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ στη ΝΕΑ ΦΤΩΧΕΙΑ και στους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ.
Με τιμουν τα λογια σου, και κοκκινισα, δεν γνωριζω αν ειναι απο 'σεμνοτητα'........η απο θυμο...............Θα μπορουσα να πω πως θα σε ξαναδω στους 'μπαχτσεδες ' μονο που ειναι καιρος για 'οργωμα' και η γη ειναι σκληρη.....οποτε μας βλεπω με αξινες στους ωμους

μαχαιρης είπε...

Ti τσαμπουνας τωρα...
Και σεις οι αλλοι...Τι λετε;;;
Τι ...Συντροφικα, και ασυντροφευτα;;;
Τι αγωνες και αξινες...;;;
Καλα ειναι κι αυτα ..Δε λεω..ΑΛΛΑ...ΑΛΛΑ...ΑΛΛΑ...
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΒΒ...
Να ειναι εδω..κοντα μου...Διπλα μου...
Να πινουμε ρακουλες...
Να λεμε, για τα αδικα που μας ζωσανε...
Να γελαμε..Να δακρυζουμε..ΝΑ ΠΕΙΣΜΩΝΟΥΜΕ...
ΝΑΙ...
Να τα φωναζουμε, οχι μονο για μας...
Αλλα και για ολους, οσους διαβαζουνε, χωρις να μιλανε...
Γι αυτος που...ακουνε...Τους πολυ περισσοτερους..Για τους ΝΕΟΥΣ...
ΒΒ
Σου κρατω το χερι...ΑΚΟΥΣ;;;
Νοιωθω τη ζεστασια σου...Το θαρρος, τη γνωση..
Ειμαι ο Μαχαιρης...Με Η...
Ξαναελα γρηγορα...Σε περιμενω...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ξέρεις τι έχω πάθει;
Το σύνδρομο του παιδιού που μετρούσε τ' άστρα.
Έτσι κι εγώ μετρώ και ξαναμετρώ τις εξαιρέσεις στα δάχτυλα του ενός χεριού και δεν μου βγαίνουν...
Μια διακριτή εξαίρεση ήσουν και Συ.
Θα μου λείψεις περισσότερο απ΄όσο νομίζεις ότι σε χρειάζομαι.

Νάσαι καλά και καλά μόνο νάβρεις όπου κι αν πας ό,τι κι αν κάνεις

ELvA είπε...

Kαλη μου φιλη BB, τι λογια ειναι αυτα;
Μας εκανες να στεναχωρεθουμε ολους σημερα με την αποφαση σου, που ελπιζω να ειναι σαν τη δικη μου, που την ανεβαλλα, τελικα, επειδη πιστευω οτι χρειαζεται να τα βαζουμε με οσα μας πληγωνουν και μειωνουν καθημερινα,αλλιως θα μας παρει απο κατω η αλλη πλευρα, που τα θελει ''ολα καλως καμωμενα'' και ''ολα αποδεκτα'' απ ολους κι ας μας ..σκοτωνουν, κι ας μας κανουν ανεργους κι ας μας βαζουν επιτηδες στη γωνια οπως αλλωστε εκαναν χρονια!
Η δυναμη μας ειναι ισως μικρη,αλλα θελει κοτσια να μενεις σε οσα πιστευεις και αυτο το ξερεις εσυ πολυ καλα, καλυτερα κι απο μενα οπως φανταζομαι οπως και πολλοι αλλοι συνμπλογκερς εδω στο χωρο του ιστολογιου σου που συναντιομαστε και ειναι σαν σημειο αναφορας, πια, για πολλους απο εμας.
Τις μερες που δεν ειχες ανεβασει αναρτηση σκεφτομουν οτι μπορει να εισαι καπου μακρια και να ξεκουραζεσαι...Δεν φανταζομουν ομως οτι θα μας ανακοινωνες οτι σκεπτεσαι να σταματησεις να γραφεις...Μη ξεκοβεις,κανε μονο ενα διαλειμμα, σε χρειαζομαστε με νεες δυναμεις και εδω και φυσικα και εκει εξω, στον αληθινο κοσμο, που δεν θα τους αφησουμε να τον ασχημηνουν ακομη περισσοτερο με τη μαυριλα που κουβαλανε στις ψυχες τους...

Σε φιλω και θελω να διαβασω και παλι αναρτηση σου, οταν κι εσυ αισθανθεις οτι ειναι καιρος!

Να σαι παντα καλα!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν νομίζω ότι μπορώ να βρω τις κατάλληλες λέξεις που να εκφράζουν το πόσο μεγάλο θα είναι το κενό που θα αφήσεις. Θα έχω πάντα την ελπίδα ότι θα επανέλθεις. Εγώ πάντως θα περιμένω.
Να είσαι σίγουρη για αυτό!!!

pavlosk είπε...

ΒΒ,

δεν μας εξηγείς όμως γιατί την "κάνεις". Μπορεί να είναι προσωπικά θέματα ή έλλειψη χρόνου; Ε, παράτα τα για λίγο, κούλαρε, ηρέμησε και ξαναέλα...

Να σου πω την αλήθεια και εγώ κάπου εκεί τσαλαβουτάω. Μια οι υποχρεώσεις, μια η δουλειά, δεν είμαι συνεπής ούτε με το μπλογκ μου ούτε με τα μπλόγκ των άλλων(και το δικό σου ανάμεσα).

Άρα μην δεσμεύεσαι πολύ, αλλά και μην κόβεις κάτι που σου αρέσει τόσο (όπως περιγράφεις).

Σε κάθε περίπτωση όμως είναι σεβαστή η απόφαση σου, όσο κι αν με στεναχωρεί. Απ'την μεριά μου να σε ευχαριστήσω για τις όμορφες στιγμές που μας χάρισες, τον ωραίο διάλογο και τις μεστές αναρτήσεις. Ευτυχώς που υπάρχει το διαδίκτυο για να πετυχαίνουμε που και που ανθρώπους σαν και σένα να βλέπουμε καμιά όαση στην έρημο.

Θα ξαναειδωθούμε με άλλους τρόπους, με άλλους δρόμους και πραξεις. Τίποτα δεν τελείωσε! Τα λέμε!

Υ.Γ. Μια παράκληση: Μην σβήσεις το μπλογκ γιατι μου αρέσει να ξαναδιαβάζω κάποιες αναρτήσεις...

αντωνης είπε...

"Μην σβήσεις το μπλογκ..."

Πολυ σωστο!!!

(υπεροχα σχολια απο πολλους/ες φιλους/ες που εχω και γω την τυχη να εχω συναντησει και στα blogs αλλά και απο κοντα)

:)

δήμητρα♥♥♥q είπε...

ΒΒ,

Αχ μα πού πας??? Και πού θα βρω εγώ τώρα τρελοκομείο αν -ω μη γένοιτο- το χρειαστώ???
Δηλαδή τι θες, να βάλω πάλι κανένα εικονίδιο με γοργόνα και να βρω τον μπελά μου?

Διαλέγεις να φύγεις... δε μου κάνει εντύπωση. Είναι μέρες τώρα που το παλεύω... να κάτσω ή να μείνω. Να το παλέψω ή να δραπετεύσω πάλι στις θαλασσοσπηλιές των βράχων??

Τον λίγο ετούτο καιρό που τα είπαμε εγώ σε έβαλα στην καρδιά μου σαν blogger που έχει κάτι να πει και το λέει στα ίσια.

Κι εκείνο το καφεδάκι δεν αξιωθήκαμε γμτ να το πιούμε. Μα εσύ ξέρεις πού θα με βρείς. Αν ποτέ περάσει ο δρόμος σου απ' τις θαλασσοσπηλιές μου, έλα! Για σένα θα έχω μια αγκαλιά ανοιχτή.

Γιατί, κι αν ακόμη δε συμφωνήσαμε σε όλα, ξέρω πως ό,τι έγραψες βγήκε απ' την καρδιά σου κι απ' την πίστη σου για έναν καλύτερο κόσμο.

Κι αυτό είναι τελικά που μετράει πάνω απ' όλα!!!

Να είσαι καλά γλυκιά μου, όπου κι αν βρίσκεσαι.

Crousma είπε...

Αγαπητή Β.Β. γειά σου,
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά θα στο πω κοκκινιώτικα. Λοιπόν, κομμένη η πλάκα. Εντάξει, κάτι οι ζέστες του καλοκαιριού, κάτι οι λιγοστές φιλικές συνευρέσεις, λογικό είναι να δημιουργηθεί μια κάμψη στην επαναστατική… libido, αλλά που πας; Να με τις πρώτες μέρες του φθινόπωρου δρόσισε ο καιρός, γυρίζουν οι φίλοι..όλα στη θέση τους. Ανοίγουν τα σχολεία, κλείνουν οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ο ένας πίσω από τον άλλο - το βραβείο τονε μάρανε τρομάρα του - όλη η παιδεία είναι σε θέση μάχης, τα πάντα αλλάζουν σε βάρος των εργαζομένων. Εσύ που πας; Είναι η ενασχόλησή μας με την ηλεκτρονική επικοινωνία, που μπορεί να μας εμποδίσει ή να μας αποκόψει από τους καθημερινούς αγώνες, από την οργανωμένη πάλη; Θάλεγα ότι, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Τώρα είναι η ώρα να εκμεταλλευτούμε το μέσον που μας δίνεται όσο είναι καιρός. Μέχρι σήμερα ζήσαμε τα προεόρτια. Τώρα αρχίζει το "πανηγύρι". Και από αυτό το "πανηγύρι" δεν είναι δυνατόν να λείψουν οι "πανηγυριώτες" και προ πάντων εσύ, η "πρωτοπανηγυριώτισα". Λοιπόν, αγαπητή φίλη Β.Β. σε φιλώ και ..κομμένη η πλάκα

blackbedlam είπε...

Καλησπέρα σας. Τώρα εγώ τι να πω που έχω δυσκολευτεί τόσο πολύ, περισσότερο γιατί δεν έχω μάθει να λέω τα δικά μου, αυτά που δημιουργούν φουρτούνα μέσα στην ψυχή και στο μυαλό και έχουν να κάνουν με εμένα την ίδια. Αισθάνομαι αμήχανα, στ΄αλήθεια ντρέπομαι.Όμως με όλα όσα γράφετε μου φέρατε τ΄απάνω κάτω.
Λίγο ακόμη και θα μου ανατρέψετε την άποψή για την οποία στην ανάρτησή μου αναρωτιόμουν για το :" Πως και πόσο εκτιμώ το μέσο; Αν είναι μέσο χειραγώγησης, η μέσο ελεύθερης επικοινωνίας; Αν συμβάλλει θετικά ή αποπροσανατολίζει, αν εξυπηρετεί σκοπούς, στόχους και ποιους; Τελικά άξιζε τον κόπο;
Ίσως λοιπόν η απάντηση να βρίσκετε σε όλα όσα μου γράφετε.Ίσως η απάντηση να είναι στο ότι τελικά αυτοί "Οι άυλοι" άνθρωποι είναι ότι ποιο γνήσιο και αληθινό. Αυτό είναι που έχει αξία και είναι αυτό που δικαιώνει το "μέσο". Τελικά είναι ότι υπήρξα τυχερή που σας γνώρισα και μόνον γι΄αυτό ΝΑΙ άξιζε τον κόπο.
Όμως φίλοι και σύντροφοί μου, νιώθω και όχι μεταφυσικά, αλλά με βάση την ιστορική αλήθεια,ότι είναι δύσκολα τα πράγματα. Δεν ξέρω πως θα γίνει, μα πρέπει να αντιδράσουμε.Αυτό όμως δεν θα γίνει από μόνο του.Θέλει προσπάθεια, θέλει ενημέρωση, κουβέντα, ενθάρρυνση για συμμετοχή σε διεκδικήσεις, θέλει να πείσουμε τον κόσμο να βγει, να διεκδικήσει, να παλέψει για τα δικαιώματά του
Να σπάσουμε τον φόβο του, την ανασφάλειά του, να τον κάνουμε να πιστέψει ότι πρέπει και μπορεί,να τον πείσουμε ότι δεν μπορεί να ζει παραδομένος.
Πρέπει να πάρουμε τις αποφάσεις μας και εμείς, αν δεν θέλουμε να αναρωτιόμαστε για το τι γίνεται και το τι κάνουμε.
Πρέπει να δράσουμε. Η επικοινωνία μεταξύ μας, ναι είναι κάτι σημαντικό, αλλά δεν δίνει διέξοδο στις ανάγκες που προκύπτουν από την επίθεση που δεχόμαστε.

" Όταν φοβάσαι μόνον για τον εαυτό σου,ίσως κάτι δεν κάνεις καλά και έχεις περιθώρια να το επανορθώσεις.
Όταν έχεις αρχίσει να φοβάσαι για όλους, τότε τα πράγματα ή είναι σοβαρά, πολύ σοβαρά ή κάνεις λάθος εκτιμήσεις.
Από καρδιάς εύχομαι να κάνω λάθος εκτιμήσεις, αλλά δεν θα κάτσω με τα χέρια σταυρωμένα γμτ φιλότιμό μου.
Θα μου δώσουν 100, θα μου πάρουν, αλλά θα ρίξω και γώ μία, έτσι για την τιμή των όπλων.
Πως λέγαμε παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους... ένα τέτοιο πράγμα."

Αυτός είναι ο λόγος της "αποχής μου" Η ανάγκη (όπως εγώ την καταλαβαίνω) να ενισχυθεί η συλλογική ετοιμότητα να κατανοηθεί η ανάγκη των καιρών...
" Για την τιμή των όπλων"......και ότι άλλο δυναμικό ήθελε προκύψει.
Δεν θα χαθούμε σας το λέω με πηχυαία γράμματα στον τίτλο της ανάρτησής μου "Θα ξαναβρεθούμε...Θα τα ξαναπούμε" σύντομα ελπίζω.
Όπως και νάχει εγώ θα σας διαβάζω θα σας παρακολουθώ όλους.
Σας εύχαριστώ και σας φιλώ

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Καλημερίζω την παμμέγιστη φίλη ΒΒ!

Καταρχήν, τώρα, στην πρωινή ενημέρωση του Σαββατου, είδα, διάβασα και συνειδητοποίησα ότι το φιλαράκι μας, μας αφήνει, έστω και προσωρινά.

Δε θα ήθελα να συμβεί όπως και δε θα ήθελε κανένας απο όλους όσους σε παρακολουθούν, αλλά από τη στιγμή που ιεραρχείς τα θέλω σου και κρίνεις την προσωρινή παύση απαραίτητη για τη συγκέντρωση στο δρόμο, εμείς είμαστε μαζί σου, έστω και χωρίς επικοινωνία!

Δευτερευόντως, αν και θα μας λείψει η "παρουσία" σου, ευχομάστε να πετύχουν όλα όσα σχεδιάζεις και έχεις κατα νου, αλλά να ρίχνεις ένα βλέφαρο και μία καλημέρα σε όλους μας, ετσι για να μη ξεχνάς τα φιλαράκια σου! Αλλωστε το αναφερεις και εσυ.

Θα είναι αισθητή η απουσία σου αλλά, είπαμε, θα είναι προσωρινή...

Τα δέοντα από εμάς, και λέω εμάς γιατί το Πειρατικό αποτελείται από δύο!

ΥΓ.Δευτερη φορά που με συγκινείς μεσα σε ένα μήνα, μετά από το μπλόκο της Κοκκινιάς!

κοντρα στο ρευμα είπε...

Αγαπητή Β.Β πραγματικά έμεινα οταν διάβασα ότι δεν θα ξαναγράψεις .
Αλλά όπως λέει και ο Crousma "κόψε την πλάκα" σου λέω πώς ψαχνονται να βρούν ποιός ποιά είσαι μην τους κάνεις την χάρι να μην ξαναγράψεις .
Η Κοκκινιά μας μας έχει ανάγκη όλους , εδώ γίνετε χαμός έχουν πέσει σαν τα όρνεα να πάρουν την εξουσία και να "ξαναπάρουν το κάστρο" 'οπως 'ελεγε ο .. ... εμείς συνεχίζουμε μόνοι μας με ΄σους συμφωνούν ότι πρέπει να αντισταθούμε σε αυτήν την κατάσταση , και είναι παρήγορο ότι δεν έιμαστε μόνοι : http://www.gopetition.com/petition/37930.html
"κοντρα στο ρεύμα " λοιπόν και πάμε...πάμε απέναντι μακρυά από αυτούς που σέρνονται και γλύφουν
http://www.youtube.com/watch?v=CbiPDSxFgd8

Αλλά στο ξαναλέω " κόψε την πλάκα."

Triton είπε...

Black Bedlam,
εύχομαι η απόφασή σου νάναι προσωρινή,γιατί τα ωραία πράγματα δεν πρέπει να τελειώνουν ποτέ!Με αυτή την "επαναστατική"μου φράση,εκφράζω την εκτίμησή μου και τον θαυμασμό μου στον υπέροχο τρόπο γραφής σου!Σου εύχομαι επίσης ότι καλλίτερο σε σένα και σ'αυτούς που αγαπάς!Σύντομα πάλι κοντά μας!
Υ.Γ.1Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,που μ'έκαναν να κοκκινήσω καίτοι μη αριστερός...
Υ.Γ.2Τα σχόλια των αναγνωστών σου μου χάρισαν απέραντες δεξαμενές υπέροχων συναισθημάτων!Μπράβο σου που μάζεψες στην γειτονιά σου τόσο ωραίο κόσμο!

dimitris είπε...

Σε περιμενω μην αργεις.......κατω στην απεργια..... ΠΑΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

Καμε ρε παιδί μου ενα διαλειμμα, παρε μια ανασα και ξανα γραψε!

Παραπανω εσυ γραφεις πως πρεπει να γινει κουβεντα, συζητηση για να αλλάξουν τα πραγματα!

Πως θα γινει αυτο αν όλοι κλείσουμε τα μπλοκ μας;

Γυρνα πισωωωωωωωωωωωω

Μη μας αφηνειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Ακους αραγε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


:((

Όλοι φευγετε...

:((

Coula

humanity είπε...

Δεν είχαμε την ευκαιρία να "γνωριστούμε" καλύτερα,αλλά σε έχω καταχωρήσει στις "αδυναμίες "
μου.
Τίποτα δεν χάνεται!!!!
Έχει αποδειχτεί χιλιάδες φορές και αποδεικνύεται καθημερινά ,ότι οι "άυλοι" άνθρωποι,έχουν περάσει με άριστα τις εξετάσεις στο κεφάλαιο "ΦΙΛΙΑ".

Εύχομαι καλή επιτυχία στις επιλογές σου και όταν ξαναεπιστρέψεις,θα μας βρείς εδώ!
Απλά,βάζω μία παρένθεση...

Ανώνυμος είπε...

Γυρνα....

περασε ο καιρός!!!

sosat είπε...

"ΟΤΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΙΣ ΒΙΑΖΕΙ, ΑΘΕΤΕΙ, ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ Ή ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΝ, ΝΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΙΕΡΟΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΚΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ"
Επαναστατική προκήρυξις Ρήγα Φεραίου

Πορτιάτης είπε...

Καλή μου φίλη ΒΒ, τι να πω;
Μας τράνταξες με την απόφασή σου (και το αναμφισβήτητο δίκιο των γραφόμενών σου), μας κερνά πικρό γλυκό η απουσία σου και συγκινητικά λόγια η πένα σου...
"Αντρίκια" η αποχώρησή σου (κι ας λαθέψαμε οι περισσότεροι στο φύλο)... μας βάζει σε πειρασμό μίμησης!
Θα ξαναβρεθούμε, το εύχομαι ολόψυχα!

Υ.Γ. Σου'στειλα και mail, έχω κατά νου κι ένα τραγούδι να σου αφιερώσω σαν περάσεις απ'το σπίτι μου (όταν δεήσω να ανοίξω την πόρτα ξανά). Ωρεβουάρ...

Δημήτριος Ζ είπε...

Καλή μου κοπελιά.
Σιχαίνομαι τους αποχαιρετισμούς.Μισώ τις υπο-
σχέσεις.Εκτιμώ προθέσεις.Δικαιολογώ αποστρατείες
Γι αυτό οι κουβέντες μου είναι "εγωϊστικές".
- Ξεκίνησα Μάρτη του ΄10.Ολομόναχο Κοράκι.
Ο στόχος μου απλός:να εκφραστώ.Μέσα από μια λιτή
σελίδα.Χωρίς πολλά-πολλά.Λίγες κουβέντες...
..κι όσοι "πιστοί" βρεθούν!!
Πέρασαν πολλά χρόνια που "κρέμασα"τους πολιτι-
κούς μου γονείς.Που έβαλα τα "βιβλία¨στο ράφι.
Που σταμάτησα να δικαιολογώ καταστάσεις και
ανθρώπους.
Εμεινα μόνος.Με ελάχιστους συντρόφους.
Ηταν επιλογή μου.
Από την έντονη δράση, πέρασα στην αυτοαποστρα-
τεία.
Εγώ,λοιπόν,έχω διαλέξει το "φέρετρό" μου!!
Μέχρι τότε..θα γράφω!! Για μένα και τους λίγους.
Αν η αποχώρησή σου δεν συνδυάζεται με κάτι..
..μεταφυσικό,σε συμβουλεύω να μείνεις.
Δέκα σειρές την ημέρα!! Μέρα παρά μέρα!!
Ωφέλεια θα υπάρχει.Σε σένα και τους γύρω σου!!
Μικρότερους στόχους ας στοχεύεις.
Ακου με: το σκοτάδι της αποτυχίας,είναι αυγου-
στιάτικη πανσέληνος,μπροστά στο σκοτάδι της..
..ήττας και του αυτοπεριορισμού.
Εχεις τη συμπάθειά μου..
..καφέ δεν τάζω!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...