Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Καλορίζικη η νέα "Φιλολαϊκή" μας κυβέρνησή!

Αυτοί τα βρήκανε,εμείς θα τα βρούμε στους δρόμους του αγώνα

Επτά ολόκληρες μέρες γινόμαστε μάρτυρες μιας παράστασης του παραλόγου από την μια, αλλά και πολύ αποκαλυπτική από την άλλη.
Περίσσεψε το θράσος, περίσσεψε ο εξευτελισμός, περίσσεψε η κοροϊδία .
Μας φτύνουν κατάμουτρα.
Πόσοι από εμάς πλέον μπορούμε να σφυρίζουμε αδιάφορα και νομίζοντας ότι βρέχει να χορεύουμε στην βροχή;

Τα λόγια επίσης περίσσεψαν.

Τα πάντα έχουν αναλυθεί, η πραγματικότητα και η αλήθεια  προκύπτει ακόμη και μέσα από την απέλπιδα  προσπάθεια παραχάραξης της αλήθειας.

Γίνεται φανερή και ξεπροβάλει μέσα από τα ψέμματα και τα διλήμματά τους, από την κακή ερμηνεία του ρόλου τους.
Είναι τέτοια η πρεμούρα τους, είναι τέτοιες οι δεσμεύσεις και τα συμφέροντά που παίζονται, που δεν κρατιούνται και, οι αλήθειες τους βγαίνουν στο φως αφήνοντάς τους γυμνούς μπροστά στα μάτια μας.
Δεν χρειάζεται ο πιτσιρικάς που θα φωνάξει "ο βασιλιάς είναι ξεβράκωτος"

Είναι ξεδιάντροπα ξεβράκωτος, ενδεδυμένος μονάχα την εφιαλτική για όλους μας αλήθεια του:
Είναι "ενδεδυμένος" τον στόχο του:
Την εξόντωσή μας.

Μπορεί κανείς σήμερα να εμπιστευτεί κάποιον από αυτές τις θλιβερές φιγούρες του θεάτρου σκιών;
Πιστεύει κανείς ότι με την Αντιμνημονιακή τακτική που τελικά περιορίζεται ουσιαστικά στην διαπραγμάτευση του μνημονίου ή στην τροποποίηση του μνημονίου,μπορούν να δοθούν λύσεις;

Πιστεύει πια κανείς ότι όπως  και να ονομαστούν τα μέτρα που πάρθηκαν και που είναι υποχρεωμένοι και δεσμευμένοι να πάρουν  παραπέρα, μπορεί να δοθούν λύσεις στα οξυμένα και συσσωρευμένα λαϊκά προβλήματα;

Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι με την όποια κυβέρνηση και με την πλουτοκρατία, τους τραπεζίτες, τους εκπρόσωπους του κεφαλαίου και με το ίδιο  κεφάλαιο ουσιαστικά στην εξουσία,μπορεί να ανατραπούν πολιτικές σε βάρος της λαϊκής οικογένειας;

Το θράσος τους είναι απύθμενο ο εξευτελισμός τους τέλειος. 

Θρηνούν και μιλούν εξ ονόματος της αγωνίας και της απόγνωσης του λαού που οι ίδιοι προκάλεσαν.
Θρηνούν και οδύρονται, παίρνουν όρκο στο όνομα των δικών μας συμφερόντων αυτοί που που υπηρέτησαν με απόλυτη συνέπεια τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας, αυτοί που εκχώρησαν τα δικαιώματά μας στο μεγάλο αφεντικό τους.
Το ντόπιο και διεθνές κεφάλαιο.

Αλλά εν κατακλείδι το μόνο για το οποίο μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει είναι ότι δεν παίζουν πειστικά τον ρόλο τους, ότι δεν είναι καλοί θεατρίνοι .
Θυμίζουν περιφερόμενο θίασο  που βγαίνει στην γύρα  για να κάνει καμιά αρπαχτή.
Μόνο που εδώ δεν μιλάμε για μεροκάματο, μιλάμε για μεγάλα συμφέροντα για χορό δις και τρις εκατομμυρίων.
Παίζονται τα κέρδη των τραπεζών,η κυριαρχία  του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου.
Από την μια,γιατί από  την άλλη παίζετε η ζωή  εκατομμυρίων ανθρώπων, η ζωή και η αξιοπρέπεια εκατομμυρίων ψυχών, παίζεται η νια  ζωή.

Και αυτή η νια ζωή οφείλει να αντισταθεί.

Στο όνομα της νιας ζωής οφείλουμε να αντισταθούμε.
Δεν υπάρχει άλλη λύση από την ανατροπή του συστήματός τους.

Είμαστε σε  πόλεμο δεν είναι δυνατόν να εκλιπαρούμε τον εχθρό να μας λυπηθεί.
Η επίθεσή του, είναι υπόθεση ζωής γι΄αυτόν.
Η εξόντωσή μας είναι και το δικό του αδιέξοδο, γιατί χωρίς εμάς δεν μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει.

Ο πόλεμος δεν μπορεί να διεξάγεται στα  δρύινα γραφεία τους, η υπεράσπιση της ζωής μας δεν μπορεί να αφήνετε στα χέρια αυτών που μας επιτίθενται.

Τα έχουν βρει και από αύριο η χώρα θα έχει κυβέρνηση.
Από αύριο το κεφάλαιο θα έχει εγκατεστημένους  ξανά τους εκπροσώπους του να υπερασπιστούν τα συμφέροντά τους.

Θα επιβάλουν και πάλι την βαρβαρότητα τους που δεν έπαψαν λεπτό να την τρέχουν  παραχαράσσοντας την ετυμηγορία του Ελληνικού λαού.

Μην περιμένουμε να δούμε τον λευκό καπνό από την "Καπέλα Σιστίνα"
Αυτός ο καπνός θα είναι από την καύση  των δικαιωμάτων μας ,που θα τα  έχει ρίξει στην πυρά το κονκλάβιο.
Μόνον αν πάρουμε την υπόθεση στα δικά μας χέρια, μόνον μέσα από την οργανωμένη αντίσταση έχουμε την δυνατότητα να υπερασπιστούμε την ζωή μας.

Κάθε αναμονή, κάθε επανάπαυση, κάθε εφησυχασμός, είναι υπογραφή στην καταδίκη μας.

Αυτοί τα βρήκανε, εμείς, θα τα βρούμε στους δρόμους του καθημερινού αγώνα.






11 σχόλια:

μαχαιρης είπε...

Καλη μας ΒΒ ...
Πηγαινοντας στον δρομο των οποιων διεκδικησεων...
Τοσα χρονια τωρα..Που παλευουμε...
ΠΟΤΕ δεν ανεβηκαμε με τη μια στην κορυφη...!!
Κι αν ειναι ολοσωστα, αυτα που γραφεις...
Για δικους του λογους, ο κοσμος, δεν τα πιστευει...!!
Τι πρεπει λοιπον να γινει;;;;

kariatida62 είπε...

Τι πρέπει να γίνει? Να εξαθλιωθεί..να αφανιστεί για να καταλάβει!
Ποιος όμως είναι σίγουρος, ότι έτσι εξαθλιωμένος και άγριος που θάχει γίνει θα καταλάβει την μαρξιστική θεωρία και θα ενταχθεί στο ΚΚ και δεν θα βρει την ελπίδα, την οντότητα του ανάμεσα στα Χρυσά Αυγά? Να μου πείτε...ποιος με διαβεβαιώνει?

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Blackbedlam,
όσο αυτοί "μαγειρεύουν" το αποτέλεσμα της κάλπης για να στήσουν τη νέα τους "δυναστεία", οι υπόλοιποι οφείλουμε να ανταμώσουμε, όπως πολύ σωστά λες, στους δρόμους του αγώνα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα οικοδομηθεί η πραγματική ενότητα των καταπιεσμένων. Οι "δρόμοι" που πάντα προκαλούν απέχθεια στους εκμεταλλευτές, είναι αυτοί που γεννούν πάντοτε το πραγματικά καινούργιο και ελπιδοφόρο. Αρκεί αυτή την αναγκαιότητα να την κατανοήσουμε και να μην επιτρέψουμε άλλη διάσπαση του λαϊκού κινήματος στα μέτωπα αντίστασης, στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές, παντού!

blackbedlam είπε...

Καλησπέρα Μαχαίρη.
Καλησπέρα Καρυ.

Είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό και ταυτόχρονα είναι και πολύ απλό το ζήτημα.
Το θέμα είναι η αρχική ερμηνεία.
Και με βάση τα δεδομένα, η αρχική ερμηνεία δεν μπορεί να είναι άλλη, από το ότι το καπιταλιστικό σύστημα τα έπαιξε.
Έφτασε στο τέλος του, δεν μπορεί να λειτουργήσει με τους όρους που λειτουργούσε.
Να το πάρουμε από την αρχή ξανά.
Αυτό το σύστημα βασίζεται στην κερδοφορία.
Ο κάθε καπιταλιστής ,είναι υποχρεωμένος αν θέλει να στηρίξει την επιχείρησή του για να ανταγωνιστεί τον ανταγωνιστή του, να εισπράξει όσο μεγαλύτερο κέρδος μπορεί.
Αλλά το κέρδος προκύπτει μόνον από την εκμετάλλευση της εργασίας.
Είναι η λεγόμενη υπεραξία.

Ο Καπιταλιστής (γιατί δεν μιλάμε για τον μικρο βιοτέχνη) είναι αναγκασμένος να συμπιέζει τα εισοδήματα του εργαζόμενου του και ταυτόχρονα να τον υποχρεώνει να αυξάνει την παραγωγικότητά του.
Συνεπικουρούμενης και της νέας τεχνολογίας, αυξάνεται κάθετα η παραγωγή, αναπτύσσεται άναρχα γιατί έτσι είναι ο καπιταλισμός, δεν βασίζεται στις ανάγκες που έχει ο άνθρωπος για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες του, βασίζεται στο κέρδος.
Σε κάποια λοιπόν φάση της ανάπτυξής του, παρουσιάζεται το πρόβλημα της υπερπαραγωγής.
Τα εμπορεύματα συσσωρεύονται μέσα στις αποθήκες, ο καταναλωτής που είναι ο ίδιος ο εργαζόμενος δεν μπορεί, αλλά και δεν χρειάζεται τόσα εμπορεύματα.

Εκείνη λοιπόν την στιγμή το "κεφάλαιο" πια δεν χρειάζεται τα εργατικά χέρια.
Αυτό είναι το παράδοξο του συστήματος.
Φτάνει να είναι υποχρεωμένο, να καταστρέψει την μηχανή που του παράγει τον πλούτο.
Τον εργαζόμενο.
Η πλάκα είναι ότι χωρίς αυτό το "μηχάνημα" δεν μπορεί να υπάρχει ούτε και αυτός.
Τι διάβολο καπιταλιστής θα είναι χωρίς εργαζόμενους που παράγουν υπεραξία;
Ταυτόχρονα όμως είναι και υποχρεωμένος να τους συντηρεί.
Μειώνει τα μεροκάματα, μετά τους ελαστικοποιεί τον χρόνο εργασίας,μετά τους διώχνει τελείως,αλλά χρειάζονται νοσοκομεία, χρειάζονται γιατροί και φάρμακα, χρειάζονται τα σχολεία και μια σειρά κοινωνικές παροχές που πλήρωναν οι εργαζόμενοι γι΄ αυτές, αλλά και γιατί τις κατέκτησαν με τους αγώνες τους την περίοδο της ανάπτυξης του συστήματος.
Τώρα το σύστημα δεν μπορεί πια να τους συντηρεί , έχουμε αξία για δαύτους μόνον όσο παράγουμε τον πλούτο τους.
Έτσι καταστρέφουν και όλους τους κοινωνικούς φορείς και παροχές.
Δεν τους ενδιαφέρουν οι άνθρωποι σαν οντότητες, τους ενδιαφέρουν σαν μηχανές και πια δεν τις χρειάζονται.
Θα μου πεις καταστρέφονται και αυτοί μαζί με τους εργαζόμενους, ναι, αυτή είναι η βασική αντίθεση του καπιταλισμού, με βάση και την επιστημονική θεωρία του Μαρξ-Ενγκελς και την πολιτική οικονομία.
Παρ ΄όλα αυτά ο καπιταλισμός δεν θα πάει σε μια γωνιά σαν το γατί να ψοφίσει.
Παλεύει τα δίνει όλα, προσπαθεί γιατί είναι υποχρεωμένο να καταστρέψει το συσσωρευμένο κεφάλαιο, γιατί και δεν μπορεί να το επενδύσει,αλλά και γιατί δεν χρειάζεται να παράγει ένα εμπόρευμα που δεν θα το καταναλώσει κανείς και προχωράει και στην καταστροφή των μέσων παραγωγής.
Αν λοιπόν δεν γίνει κατανοητό αυτό το αδιέξοδο του συστήματος, τότε θα λέμε γιατί δεν καταργούμε το μνημόνιο. Καλέ το μνημόνιο είναι το αποτέλεσμα της κρίσης, επιβλήθηκε για να αντιμετωπίσουν την δική τους κρίση. Το χρέος, τα μέτρα, το δημοσιονομικό, είναι αποτελέσματα του καπιταλιστικού τρόπου ανάπτυξης.
Ας δούμε σήμερα πια θα μπορούσε να είναι η διέξοδος.

blackbedlam είπε...

Αφού υπάρχει υπερπαραγωγή ας μην παράγουμε τόσο εμπόρευμα.Ας δουλεύαμε λιγότερες ώρες, αλλά με την προϋπόθεση ότι ο εργαζόμενος θα μπορούσε να απολαμβάνει το πλούτο που παράγει και θα ικανοποιεί τις σύγχρονες ανάγκες του.
Τότε όμως δεν θα παρήγαγε υπεραξία, δεν θα απέδιδε κέρδος στον καπιταλιστή του.
Δεν θα υπήρχε καπιταλιστής.
Ε,αυτό το σύστημα είναι ο Σοσιαλισμός.
Αυτό είναι αναπόφευκτο να γίνει και θα γίνει.
Από εμάς θα εξαρτηθεί, πώς θα αντιδράσουμε, πώς θα αντισταθούμε, πώς θα μείνουμε όρθιοι και με το κεφάλι ψηλά, πώς θα υπερασπιστούμε την ζωή.
Για φαντάσου να αρχίσουμε να ζητάμε από αυτούς που υπάρχουν μόνο γιατί μας εκμεταλλεύονται, είναι σαν να τους ζητάμε σήμερα να πάψουν να υπάρχουν οικειοθελώς.

Όσο θα υπάρχει το εκμεταλλευτικό σύστημα οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να περιμένουν παρά μόνον την εξόντωσή τους.
Ας υποθέσω ότι συμφωνούμε σε αυτά

Ξέρω, "τι κάνουμε τώρα". Εμ δεν είναι έτσι τα πράγματα, "τι κάνουμε τώρα";.
Βαρέθηκα τόσα χρόνια να λέμε τι πρέπει να κάνουμε, να κοιτάει ο καθένας την πάρτι του και στο τέλος και αφού τα πράγματα πάνε κατά διαόλου .."τι κάνουμε τώρα".
Αλλά όμως έστω και τώρα..
Για να δούμε Κάρυ διάβασα το σχόλιό σου στον Σπύρο στην προηγούμενη ανάρτησή μου. Λες εκεί, ότι "περιμένουμε" την καταστροφή αυτού του κόσμου.
Ο κόσμος που ζούμε είναι ένας κόσμος εκμεταλλευτικός, ένας κόσμος που εξάντλησε τα όριά του, ένας κόσμος που θέλει να συνεχίσει να υπάρχει πάνω στα δικά μας πτώματα.
Ε, ναι, έναν τέτοιο κόσμο δεν τον θέλουμε.
Είναι αλήθεια έτσι και αλλιώς γκρεμίζεται μόνος του, αλλά αν τον αφήσουμε έτσι, θα γκρεμιστεί επάνω μας.
Λες ότι θα αρκεστούμε στο " εμείς τα λέγαμε"
Έχεις δίκιο, σε αυτό ο ρόλος του ΚΚ δεν είναι να προβλέπει αλλά να συμβάλλει, για να μετουσιωθεί το ταξικό ένστικτο των εργαζομένων σε ταξική συνείδηση.
Αλλά βρε Κάρυ το ΚΚ δεν μπορεί χωρίς "εσένα" και αν "εσύ" μέχρι σήμερα βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος, ε τι να σου κάνει και το ΚΚΕ;
Πρόσεξε πολλές φορές έχω γράψει για τις αδυναμίες του κόμματος, για την τακτική που ακολουθεί και που μοιάζει να είναι αναποτελεσματική.
Αλλά μην ξεχνάς, το κόμμα μπορεί να έχει ιστορική εμπειρία από τους ταξικούς αγώνες, αλλά οι άνθρωποι που καλούνται να υλοποιήσουν την τακτική που πρέπει για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης, είναι μπροστά σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση
Θέλεις την αλήθεια φόρα παρτίδα;
Την λες μόνη σου. "Ο πραγματικός Αγώνας είτε δίνεται με τα όπλα"......., Αλλά να σου πω, λέει εκείνος ο σοφός άνθρωπος.
«Θα ήταν όχι απλώς ανοησία, αλλά και έγκλημα, να ρίξουμε την πρωτοπορία στην αποφασιστική μάχη, προτού όλη η τάξη, προτού οι πλατιές μάζες να έχουν πάρει θέση ανοιχτής υποστήριξης της πρωτοπορίας, ή τουλάχιστον ευμενούς ουδετερότητας απέναντι της και να έχουν δείξει ότι είναι εντελώς ανίκανες να υποστηρίξουν τον αντίπαλό τους»
Συνεπώς και εν τέλει,εξαρτάται από το ΚΚΕ κατά πόσο θα μπορέσει να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στα λαϊκά στρώματα να εξηγήσει και να ερμηνεύσει τα αίτια της κρίσης και το αδιέξοδό της αλλά και για τις προτάσεις απεγκλωβισμού από αυτήν.
Αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε και το θέμα της ατομικής ευθύνης του καθένα από εμάς.
Έχουμε ευθύνη για τον τρόπο που ενημερωνόμαστε για τον τρόπο που επαναστατικοποιούμε την συνείδησή μας στον τρόπο που επιτρέπουμε να μας αποπροσανατολίζουν παραχαράσσοντας τα γεγονότα και την ίδια την ιστορία και εν τέλει πόσο μπορεί να παραμένουμε θύματα της των μηχανισμών τους.

ΥΓ Κάρυ ρωτάς: " Τι πρέπει να γίνει? Να εξαθλιωθεί..να αφανιστεί για να καταλάβει"!
Θα στο πω αντίθετα "Αν δεν καταλάβει(ότι δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά) ναι, θα εξαθλιωθεί θα αφανιστεί"

blackbedlam είπε...

Μαχαίρη τι ρωτάς μωρέ, εκατό φορές τα έχουμε πει και πενήντα φορές έχουμε διαφωνήσει,(τις άλλες έχουμε συμφωνήσει).
Ή θα καταλήξουμε ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει γιατί οι μηχανισμοί τους, η παιδεία, η θρησκεία, τα ΜΜΕ, και ότι άλλο θέλεις χειραγωγούν την συνείδηση του κόσμου, οπότε επειδή αυτά πάντα θα υπάρχουν και θα εκσυγχρονίζονται μονίμως,να καταλήξουμε ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα και να σταυρώσουμε τα χέρια για να πούμε "βάρα με Αγά μου να αγιάσω", ή θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τους τρόπους με τους οποίους πρέπει, γιατί έχουμε ευθύνη και αυτός είναι ο ρόλος μας, να προσεγγίσουμε αυτόν τον κόσμο,να τον πείσουμε και να του εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη.
Διάβασε το παραπάνω σχόλιο και πες μου συμφωνείς με την ερμηνεία της κρίσης και τους λόγους που την προκαλούν;

sosat είπε...

BB Συμφωνώ με το σκεπτικό σου, απλά θέλω να κάνω κάποιες μικρές επισημάνσεις :
1. Στις εκλογές του Οκτώβρη του 1981 το ΚΚΕ πήρε ποσοστό 10,93% και το ΠΑΣΟΚ 48,06%.
2. Εκείνη την εποχή το κόμμα του Ανδρέα Παπανδρέου (ΠΑ"ΣΟ'Κ ) εξαφάνισε σχεδόν το αυτοαποκαλούμενο "ΚΚΕ εσωτερικού" του Λεωνίδα Κύρκου το οποίο πήρε ποσοστό 1,37% και κανένα βουλευτή.
3. Τώρα οι καταστάσεις έχουν αντιστραφεί το ΠΑ"ΣΟ"Κ του Βενιζέλου φθίνει και ο συριζα του Κύρκου (Τσίπρα) ανεβαίνει.
4. Το ΠΑ"ΣΟ"Κ θα αφανηστεί απο τον σύγχρονο Κύρκο διάδοχο και μαθητή του παπατζη.
5. Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αλλά είναι φάρσα και σαν τέτοια πρέπει να την αντιμετωπίσουμε.
6. Τότε που γράφονταν η αυθεντική ιστορία και σάρωσε τα πάντα ο παπατζής, το ΚΚΕ όχι μόνο δεν εξαφανίστηκε αλλά κατάφερε και πέτυχε ποσοστό 11% .
7. Σήμερα που ο παπατζής είναι ιμιτασιον και η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα , το ΚΚΕ πάλι θα είναι παρών , βασικός και καθοριστικός παράγοντας, πρωτοπόρος και νικητής , όχι μόνο των εκλογων αλλά ΚΥΡΙΑΡΧΑ του λαικού κινήματος.

blackbedlam είπε...

Τάσο καλησπέρα και σε σένα.

Κοίτα να δεις, οι συνθήκες είναι πολύ επικίνδυνες σήμερα. Αν παρακολουθείς τα γραφτά μου, φαντάζομαι έχεις μια εικόνα για τις απόψεις μου πάνω στο θέμα του ρόλου του κόμματος,που εν τέλει δεν είναι δικές μου από παρθενογένεση, αλλά είναι οι θέσεις των κλασσικών μας.
Όχι από αυτές που κάθε φορά πρέπει να τις προσαρμόζουμε στις εκάστοτε συνθήκες, αλλά αυτές που αποτελούν νομοτελειες για κάθε ΚΚ.
Έτσι λοιπόν σήμερα είναι καθαρό, το κόμμα έχει κρυστάλλινες θέσεις που βασίζονται στις αρχές της επιστημονικής μας θεωρίας.
Οι εκτιμήσεις και οι προτάσεις του είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες.
Τα κομματικά μέλη και οι φίλοι του κόμματος δίνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να συσπειρώσουν τον κόσμο στην βάση των αρχών του.
Αυτό όμως χρόνια τώρα δεν αποδίδει, τι στο καλό, κάτι δεν κάνουμε καλά.
Και αυτό πρέπει να το δούμε. Δεν γίνεται να ζούμε και μεις με αυταπάτες, δεν μπορεί να περιμένουμε τους εργαζόμενους που ακολουθούν άλλα "αριστερά" κόμματα να καταλάβουν από μόνοι τους και να μας έρθουν με το βιογραφικό στα δόντια.
Και φυσικά δεν γίνεται να περιμένουμε να πιάσει ο κόσμος "πάτο", όπως ακούω πολλούς φίλους και εδώ τριγύρω να λένε.
Γιατί ό "πάτος"και η εξαθλίωση, το πιθανότερο είναι να οδηγήσουν στην λουμπενοποίηση.
Και τότε ξέρουμε πολύ καλά ότι οι συνειδήσεις εξαγοράζονται, γιατί τότε ξέρουμε ότι θα είναι πολύ δύσκολο έως και αδύνατο να οργανωθεί ο κόσμος αυτός,να επαναστατικοποιηθεί η συνείδησή του, πράγμα που είναι αναγκαίο, είναι προϋπόθεση για την ταξική και αποτελεσματική πάλη που πρέπει να διεξαχθεί.
Αλλά πιστεύω ότι μέσα από τους καθημερινούς αγώνες που θα αναπτυχθούν, θα αναδειχθούν και οι νέες δυνατότητες.
Να είσαι καλά.

blackbedlam είπε...

Ευρυτάνα δεν μπορώ παρά να προσυπογράψω την άποψή σου.
Και κατά το γράμμα και κατά το πνεύμα.
Καλό σου βράδυ.

Unknown είπε...

μπορεί να μου απαντήση κάποιος-ποια αφού το κκε δεν τρέχει τίποτα με τις εκλογές και καμμιά κυβέρνηση δεν θα μας σώσει κτλ... γιατί βγήκε η γραμματευς και είπε ... άντε να πάμε σε εκλογές να τελειώνουμε .. τι ζόρι τραβάει αν γίνουν εκλογές η όχι;
αφού κατά τα λεγόμενα της δεν θα αλλάξει τίποτα γιατί ;
Καλό το σενάριο με το "νέο πασοκ " και τον δράκο αλλά δείτε τι λέει καιο ΛΑΟΣ αν ακούτε ακόμα διαβάστε τι γράφουν αν μπορείτε.
Πάντως αν είσαστε εχθές στην πλατεία Κουμπάκη στην ανοιχτή συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ μάλλον θα αλλάζατε γνώμη όπως έκαναν αρκετοί πρώην κκε που ήρθαν εχθές στην πλατεία .
Αληθεια τέτοιες διαδικασίες μια βδομάδα μετά απο εκλογές έχετε κάνει ποτέ; Να κατέβει η γραμματέας σας σε ανοιχτή συγκέντρωση και να μιλάει με τον ΛΑΟ .
Αλλάζουν τα πράγματα , μάλλον δεν μπορείτε να τα παρακολουθήσετε Και όπως λέει και το τραγούδι ...η ζωή αλλάζει δίχως να ξοιτάζει την δικιά σου μελαγχολία ....
Θα ξαναβρεθούμε ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ξανα στους δρόμους και στις πλατείες , αυτό είναι το μόνο σίγουρο , μόνο που εσείς θα είσαστε πάλι με την πλάτη στο ΛΑΟ

john είπε...

Το 1930 κάνανε λαϊκά μέτωπα με την σοσιαλδημοκρατία που δέκα χρόνια πριν είχε πνίξει στο αίμα την επανάσταση στη Γερμανία.

Το 1936 συμμαχήσανε με τους εθνικιστές στην Κίνα που κυνηγάγανε το ΚΚΚ για μια δεκαετία.

Το 1939 υπογράψανε σύμφωνο μη επίθεσης με τον Χίτλερ.

Το 1941 πολεμάγανε μαζί με τους Άγγλους και τους Αμερικάνους που 20 χρόνια πριν είχαν εισβάλει στην Ουκρανία.

Το 1942 κάνανε το ΕΑΜ με πλείστους όσους.

Το 1958 την ΕΔΑ.

Το 1974 υπογράψανε ότι δε θα ανατρέψουνε την δημοκρατία στη χώρα.

Το 1989 κάνανε κυβέρνηση με τη ΝΔ για να δικαστεί μια διεφθαρμένη κυβέρνηση.

Το 200; (δε θυμάμαι) συνεργάστηκανε με το ΔΗΚΚΙ.

Το 2011 φυλάγανε τη βουλή από τους διαδηλωτές.

Το 2012 αρνούνται να συνενοηθούνε με τον Τσίπρα μήπως τους γαμήσει την παρθένα ιδεολογία.

Είναι προφανές νομίζω. Στον Περισσό σκέφτονται ξαφνικά σε ορίζοντα αιώνων.

Ενημερωτικά: Ο Λένιν στη Μόσχα που είδατε στην εκπαιδευτική εκδρομή του Κόμματος το 1983 δεν είναι ζωντανός (αν και έχει γίνει καλή δουλειά).

Είναι βαλσαμωμένος.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...