Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

 
 Άντε και καλό βόλι


Nάμαστε λοιπόν 5+1.
Από βραδύς ήταν όλα στην θέση τους.Το κουστούμι του πατέρα (προς πάσαν χρήσιν), φρεσκαρισμένο κρεμασμένο με την κρεμάστρα στην πόρτα της ντουλάπας, μην και τσαλακώσει μαζί με τα άλλα ρούχα μέσα.Το πουκάμισο φρεσκοσιδερωμένο, να μοσχοβολάει πράσινο σαπούνι και τα παπούτσια φρεσκογυαλισμένα κάτω από την καρέκλα.Το ταγεράκι της μαμάς και κείνο με περίσσια προσοχή, κρεμασμένο στην κρεμάστρα μαζί με όλα τα απαράτ
Η γιαγιά στο δικό της δωμάτιο είχε κάνει και κείνη τα κουμάντα της για την αυριανή μέρα.
Μπανιαρισμένοι, όλοι έτοιμοι για την μεγάλη γιορτή και το σπίτι να φοράει και αυτό τα καλά του.
Το αυριανό φαγητό έτοιμο και οι μυρουδιές από πράσινο σαπούνι και πομπέϊα, από την σάλτσα ντομάτας, από  τα βασιλικά τα τσιράνια και την πιπεράτη μοσκοβολιά από τα γαρύφαλλα στο ανθοδοχείο πάνω στο κατηφένιο τραπεζομάντιλο, να γεμίζουν την ατμόσφαιρα.
Έντονη και η μυρωδιά του καφέ, πολλούς καφέδες πηγαινοέφερνε τούτες τις μέρες η μάνα.
Κείνες τις μέρες η φράση που ακούγονταν απανωτά μέσα στο σπίτι ήταν:
"Να βρε, πάρτα να μην στα χρωστάω!" και από κοντά τα φάσκελα και με τα δύο χέρια.
Απ΄όταν έκλεισα τα δέκα μου χρόνια, μου επιτράπηκε να λέω και εγώ ακούγοντας τον εκφωνητή:
"Να βρε, πάρτα να μην στα χρωστάω!" και να δίνω και φάσκελα.
Εμ,γιο δεν απόκτησαν, και τόχε συνήθειο του να το λέει ο πατέρας: "ένα κομμάτι κρέας σου λυπήθηκε ο θεός, όλα τ΄άλλα στα έδωσε"
Το σπίτι γινόταν εκλογικό κέντρο,κόσμος έμπαινε και έβγαινε.
Ανάλογα την ώρα, είχε ουζάκι με τον απαραίτητο μεζέ ή καφεδάκι για την συζήτηση που κράταγε ώρες.
Τα ψηφοδέλτια έτοιμα, σταυρωμένα, διπλωμένα με φροντίδα, καθαρά μην τυχόν και έχουν κανένα σημαδάκι και πιαστούν άκυρα.
Η γιαγιά πρωί πρωί, πριν την εκκλησία, έπαιρνε από τον πατέρα το ψηφοδέλτιο, το άνοιγε, το κοίταζε,
(δεν ήξερε γράμματα, αλλιώς θα κυβερνούσε τούτη την χώρα) το σταύρωνε, το φιλούσε και έλεγε: Άντε καλή επιτυχία και έπαιρνε το δρόμο για το σχολείο ποιο κάτω.
Και η φωνή του πατέρα ακουγόταν :Άντε μάνα πρόσεχε και καλό βόλι.
Ο πατέρας και η μάνα δεν μπορούσαν να φύγουν,θα περνούσαν ένα σωρό φίλοι να πάρουν το ψηφοδέλτιο.
Και για το βράδυ, ήταν όλα έτοιμα. Τα λευκά χαρτιά, τα στυλό και τα μολύβια, με όμορφες κάθετες γραμμές και από πάνω στην πρώτη πρώτη στήλη: ΕΔΑ ,δίπλα ΕΚ και παραδίπλα ΕΡΕ.
Εκεί να δεις "Να βρε,πάρτα να μην στα χρωστάω"

5+1
Νάμαστε λοιπόν και καμιά σχέση με τις περιγραφές και τις μνήμες, καμιά σχέση ούτε καν με τις μνήμες τις δικές μου.
Τα τελευταία χρόνια τσιμουδιά. Κανείς δεν μιλάει, κανείς δεν ρωτάει, (εκτός  από τους λίγους εναπομείναντες)
Μα έλεγα τώρα, κάτω από αυτές τις συνθήκες σε μια χώρα υπό κατάρρευση, σε μια κοινωνία με ρωγμές στον κοινωνικό της ιστό, με διαλυμένες τις εργασιακές σχέσεις, με χιλιάδες ανέργους, με το φάσμα της φτώχειας που ήδη έχει εγκατασταθεί στα περισσότερα νοικοκυριά, με τα χιλιάδες κατεβασμένα ρολά και τα λουκέτα.......
Σήμερα, τώρα πια έλεγα, δεν μπορεί θα αντιδράσουμε, θα αντισταθούμε, θα υπερασπιστούμε την ζωή  που μας παίρνουν.
Κάποιος σαδιστής πήρε την ζωή μας στα χέρια του, την κρέμασε σε ένα σχοινάκι και την κουνάει πάνω από τα κεφάλια μας σαν εκκρεμές, πέρα δώθε, πέρα δώθε και μεις ανήμποροι και παραδομένοι θαρρείς, κοιτάμε ακολουθώντας με το βλέμμα την πορεία της, παθητικοί θεατές, μην μπορώντας ν΄απλώσουμε τα χέρια να την πάρουμε πίσω.
Τόση και τέτοια δύναμη έχουν τα μέσα που χρησιμοποιούν;
Να χειραγωγούν έναν κοτζάμ λαό, να τον κάνουν να μην μπορεί να ερμηνεύσει το "άδειο πιάτο στο τραπέζι".
Ή μήπως χρειάζεται να μείνει άδειο το πιάτο, για να δοθεί η σωστή ερμηνεία και να υπάρξει η αποφασιστική αντίσταση ενάντια σ΄αυτό που συμβαίνει και ενάντια σε αυτόν που την απεργάζεται;.

Η Ιστορία από ποιον θα ζητήσει ευθύνες;
Γιατί, για πολλοστή φορά θα πω ΑΥΤΟΙ κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους, ΑΥΤΟΙ υπηρετούν με απόλυτη συνέπεια τα συμφέροντά τους και τα συμφέροντα των αφεντάδων τους.
Από ποιον θα ζητήσει ευθύνες η ιστορία του Λαϊκού Κινήματος;
Μην βιαστούμε να απαντήσουμε σε τούτο το ερώτημα, ας το σκεφτούμε σε βάθος.

Ήρθε η ώρα να βρεθούμε πάνω από την κάλπη.Το τελευταίο δημοκρατικό δικαίωμα που μας απέμεινε.
Φρόντισαν να ποινικοποιήσουν τις άλλες δημοκρατικές μας ελευθερίες και όσες απέμειναν, δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε και τις έχουμε εκεί στο συρτάρι να βρίσκονται.
Μας τρομοκράτησαν; μας χειραγώγησαν; μας λοβωτόμισαν;

5+1 
Απέμειναν,  και βάλανε όλους τους μηχανισμούς να ρίξουν στάχτη στα μάτια όσων απέμειναν να προβληματίζονται και να εκτονώνονται ψιθυρίζοντας  κατάρες.
ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ κατά των μέτρων που οι ίδιοι ψήφιζαν σε κάθε ευκαιρία, αλλά κατά του μνημονίου!
Ο κύριος Δημαράς!
Είναι χαρακτηριστικά όσα ανέφερε σε ομιλία του στις 22/10/2010:
«Το ξεκαθαρίζω για μια ακόμη φορά. Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στην κυβέρνηση, οι εκλογές αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση και σε περίπτωση εκλογής μας, περιμένουμε να σταθούμε δίπλα στην κυβέρνηση και όχι απέναντί της».

 Και μήπως θα είναι η πρώτη φορά που τα κουκιά που θα πάρει ξεγελώντας τον λαό, θα τα καταθέσει στην τράπεζα του ΠΑΣΟΚ;
Μήπως με το ΔΗΚΚΙ δεν εκλέχτηκε το 2002 δημοτικός σύμβουλος, ο αντιμνημονιακός,
ο ανεξάρτητος,ο υπερκομματικός κύριος Δημαράς και το 2004 επέστρεψε πίσω στο κόμμα του  κατηγορούμενος από το ΔΗΚΚΙ για "σφετερισμό ψήφων".
"Το ΠΑΣΟΚ το αγαπάω" δηλώνει
"Η κοινωνική, ιδεολογική και πολιτική μου καταγωγή είναι εκεί»
«το ΠΑΣΟΚ είναι ένας μεγάλος πολιτικός και κοινωνικός χώρος , από τον οποίο δεν παίρνει "διαζύγιο" το μυαλό και η ψυχή"
Για τέτοια συνέπεια αρχών μιλάμε ή, μήπως, πάντα δουλεύει για το ΠΑΣΟΚ;
Για να μην αναφερθώ και στο ψηφοδέλτιό του, στο οποίο συνωστίζονται κάθε καρυδιάς καρύδι. Παράδειγμα  ο πρώην γραμματέας της ΟΝΝΕΔ.

Και η αναφορά στο πρόσωπο του κυρίου Δημαρά, δεν προέρχεται από κανενός είδους προσωπικής εμπάθειας, αλλά από την ανάγκη να καταδειχθούν τα μέσα που χρησιμοποιούνται από  τους μηχανισμούς παραπληροφόρησης, αποπροσανατολισμού και υποκλοπής της ψήφου των πλατιών μαζών.
Κυρίως όμως, γιατί αυτή η μέθοδος,  εφαρμόζεται  στους περισσότερους δήμους,
με εναλλακτικές προτάσεις δύο και τριών πολλές φορές υποψήφιων συνδυασμών.
Το ΠΑΣΟΚ στηρίζει επίσημα τον έναν από αυτούς τους συνδυασμούς  και στους άλλους μπαίνουν παλιά και νέα στελέχη του ΠΑΣΟΚ αλλά και της ΝΔ.
Είναι χαρακτηριστικό αυτό που συμβαίνει στην Νίκαια που το ΠΑΣΟΚ έχει στην διάθεσή του ΤΡΕΙΣ συνδυασμούς.

Την στιγμή της κάλπης να θυμόμαστε ποιοι είναι, τι μέτρα πήραν, τι ετοιμάζουν στην συνέχεια.
Να θυμόμαστε, ότι αυτή την φορά δεν ψηφίζουμε το καλό παιδί της γειτονιάς που θα φροντίσει τάχα μου τα του δήμου, 
να θυμόμαστε ότι ψηφίζουμε για το μέλλον μας, το δικό μας και των παιδιών μας.
Να θυμόμαστε το που οδηγήθηκε η χώρα από τις κυβερνήσεις της ρεμούλας και της αδιαφάνειας, να θυμόμαστε τα κόμματα του μνημονίου είτε το ψήφισαν είτε το καταψήφισαν, υπερασπιζόμενοι όμως τα μέτρα που επιβάλει το μνημόνιο.
Να θυμόμαστε την κοροϊδία και την χλεύη που μας πετούν στα μούτρα.

 Με την ελπίδα ότι τούτος ο λαός θα σηκώσει το μπόυ του,δεν θα υποκύψει σε εκβιασμούς, θα κατανοήσει τα παιγνίδια που παίζονται σε βάρος του,θα αντισταθεί έστω και με την ψήφο του και, την Κυριακή το βράδυ θα μπορέσουμε να στήσουμε χορό, στις γειτονιές και στις πλατείες.
 Άντε και καλό βόλι.

46 σχόλια:

Crousma είπε...

B.B. γεια σου,
Λες στην ανάρτησή σου, «Κάποιος σαδιστής πήρε την ζωή μας στα χέρια του, την κρέμασε σε ένα σχοινάκι και την κουνάει πάνω από τα κεφάλια μας σαν εκκρεμές, πέρα δώθε, πέρα δώθε και μείς ανήμποροι και παραδομένοι θαρρείς, κοιτάμε ακολουθώντας με το βλέμμα την πορεία της, παθητικοί θεατές, μην μπορώντας ν΄ απλώσουμε τα χέρια να την πάρουμε πίσω. Τόση και τέτοια δύναμη έχουν τα μέσα που χρησιμοποιούν; Να χειραγωγούν έναν κοτζάμ λαό, να τον κάνουν να μην μπορεί να ερμηνεύσει το "άδειο πιάτο στο τραπέζι". Ή μήπως χρειάζεται να μείνει άδειο το πιάτο, για να δοθεί η σωστή ερμηνεία και να υπάρξει η αποφασιστική αντίσταση ενάντια σ΄ αυτό που συμβαίνει και ενάντια σε αυτόν που την απεργάζεται;.» Αγαπητή Β.Β., ξέρεις πολύ καλά τις αιτίες της σημερινής δύσκολης για τον λαό μας συγκυρίας. Θα έλεγα ότι σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά τα τελευταία χρόνια είναι ανάγκη να κρατήσουμε τους συναισθηματισμούς μας και να προσεγγίζουμε την πραγματικότητα μέσω της επαναστατικής μαρξιστικής θεωρίας.
Δυστυχώς δεν υπάρχει αταβιστική επαναστατική μνήμη. Η εργατική τάξη είναι υποχρεωμένη, για να υπάρξουν για την ίδια, κατά συνέπεια και για το λαό μας, θετικά αποτελέσματα του αγώνα της, την κάθε ιστορική εποχή να συνδέεται και να καθοδηγείται από αυτήν. Δηλαδή την επιστημονική μαρξιστική θεωρία. Υπάρχει βεβαίως η ιστορία, με παραδείγματα προς μίμηση αλλά και προς αποφυγή.Η ιστορία διδάσκει.
Έχει ειπωθεί ότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα ανάμεσα στο πλήγμα της οικονομικής καταστροφής, τη συσσώρευση και την έκρηξη της κοινωνικής οργής. Κάπου εδώ πρέπει να βρισκόμαστε. Αυτό άλλωστε δείχνουν και τα προπαγανδιστικά καραγκιοζιλίκια της αστικής τάξης
Το ζήτημα έχει να κάνει με το κατά πόσο το λαϊκό ξέσπασμα, θα είναι οργανωμένο ή όχι. Όλος ο αγώνας για την λαϊκή οργάνωση και προς αυτή την κατεύθυνση ας ελπίσουμε ότι θα συμβάλουν οι εκλογές της Κυριακής που μας έρχεται. Λοιπόν καλό βόλι. Σε χαιρετώ.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δυστυχώς έχω χάσει την εμπιστοσύνη στην ειλικρίνεια των περισσοτέρων. Κανείς δεν με πείεθει πλέον. Φοβούμαι ότι ο λαός έχει "μπουρδουκλωθεί" από επαγγελματίες του είδους.
Τέλος πάντων Καλό βόλι λες . Αμήν λέω

celin είπε...

Bedlam,δε θα πω πολλα.
Παρολα οσα,Αριστερα
http://aristerovima.gr/details.php?id=788
Μακρυα απο ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,απο τα τσιρακια τους κ απο τους δουρειους ιππους-δηθεν ανεξαρτητους.
Πηγαινετε στο ΚΚΕ,πηγαινετε στον ΣΥΡΙΖΑ,πηγαινετε αν θελετε στην εξωκοινοβουλευτικη Αριστερα(ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ ΕΚΚΕ).
κ εγω σε εναν απο αυτους θα παω.Δεν εχει σημασια που.
Πηγαινετε αντικαπιταλιστικα,αντικαθεστωτικα.
Μακρυα απο αυτους που μας κοροιδευουν πινοντας μας το αιμα.

Και μετα δε νομιζω να εχουμε χορους κ πανηγυρια.Μετα ειναι που θα αρχισουν τα πραγματικα δυσκολα.
Αλλα,εχοντας ανακτησει τη περηφανια μας,θα μπορουμε να κανουμε τα δυσκολα,ευκολα.

Χαρτινος πυργος ειναι οι αλητες.
Με ενα φυσημα γερο,θα πεσουν.

Βάσσια είπε...

Ξεκινάω ανάποδα....
8 Νοεμβρίου 2010 και η Ελλάδα μας έχει γίνει παλέτα δύο χρωμάτων ξανά.......

Επιστρέφω στην παιδική μου ηλικία, στο πράσινο σαπούνι που λουζόταν ο αγαπημένος μου πατέρας μέχρι το τέλος του και στα μαύρα του παπούτσια που λάτρευα να του γυαλίζω για να μυρίζω το camel.......

Μαμά: Δήμο έτοιμα τα ψηφοδέλτια; Έτοιμα - από τους ίδιους - χωρίς κανόνες υποχρεώσεων , χωρίς ανταλλάγματα. Μόνο πίστη, στη μνήμη του παππού στρατιώτη, στην αριστερή ιδεολογία της ταξικής συνείδησης, στην αναμονή ενός καλύτερου αύριο για τα δυο τους κορίτσια.

Μπορεί να μην άλλαξαν το κόσμο, όμως.... άφησαν κληρονομιά μια ιδέα. την αξία μας ως ανθρώπων, εργαζόμενων, πολιτών.

Και σήμερα τα παιδιά μας, θυμωμένα και απεγνωσμένα, αναζητούν έναν χάρτη λευκό, για να ζωγραφίσουν το δικό τους καλύτερο κόσμο.

(ελπίζω να είμαι κατανοητή) :-)

Bedlam.... είμαστε ότι πιστεύουμε κι όχι ότι πιστεύουν ότι είμαστε.

Καλό σου βράδυ
:-)

blackbedlam είπε...

Crusma Nα είσαι καλά για τις απόψεις που διατυπώνεις, δεν έχω τίποτε άλλο παρά να συνυπογράψω, μιας και είναι απόψεις που κατά καιρούς έχω διατυπώσει και αναρτήσει.
Το μόνο είναι ο σκεπτικισμός μου, σε σχέση με τον πολιτικό φορέα της εργατικής τάξης και την δυνατότητά του να εμπνεύσει και πείσει τους εργαζόμενους.
Εδώ είναι αναγκαία και η συμμετοχή των συνεπών και υγειών δυνάμεων, τόσο από τα λαϊκά στρώματα όσο και από την διανόηση.
Αντε και καλό βόλι!

blackbedlam είπε...

Χριστόφορέ μου καλησπέρα σου.
Θα έλεγα μήπως να το ψάχναμε λίγο περισσότερο.Ξέρεις, η πείρα λέει ότι κατά την διαδικασία διερεύνησης, δημιουργείται δυναμική, που συμβάλει και βοηθάει στον σωστό προσανατολισμό,τόσο τον δικό μας προσωπικά, όσο και στην ανάπτυξη του συλλογικού προσανατολισμού του ίδιου του λαού.
Μακάρι αυτές οι εκλογές να είναι η απαρχή μιας νέας δυναμικής,που θα βοηθήσει να απεγκλωβιστούν πλατιά λαϊκά στρώματα προς την κατεύθυνση της αλλαγής της ρότας,που έχουν για λογαριασμό μας επιλέξει οι δυνάμεις της πλουτοκρατίας και τα ντόπια τσιράκια τους

Unknown είπε...

Ξεχασες τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ..........[ ΕΝΑΣ]
Και κεινο το κοστουμι ...........να μη 'στενευει' ποτε!!!!!!!
Τα χειροτερα επονται ....................

blackbedlam είπε...

Kαλέ μου Celin συμφωνώ σ΄αυτά που λές, έτσι που είναι το πράγμα το πρώτο που μπορείς να πείς, είναι ΟΧΙ σε όλους όσους συνενούν, συμβάλλουν, σε όσους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
καταδικάζουν έναν λαό στην εξαθλίωση, στον αφανισμό, στο πισωγύρισμα.
Όσο για τον χορό εγώ τι να σου πω βρε Celin μου γι΄αυτήν την περηφάνια που γράφεις, έγω μια ζεϊμπεκιά θα την ρίξω.

μαχαιρης είπε...

Καλο βολι παιδια...
Κι οποιος μπορει και θελει...Ας βοηθησει και την
"Λαικη συσπειρωση" οργανωτικα...
Να δειξουμε την δυναμη μας...
Να ειμαστε παροντες στις διαλογες...
να νοιωσουμε το δικαιωμα μας..

blackbedlam είπε...

Βάσσια μου γράφεις:" Μπορεί να μην άλλαξαν το κόσμο, όμως.... άφησαν κληρονομιά μια ιδέα. την αξία μας ως ανθρώπων, εργαζόμενων, πολιτών".
Αυτό είναι που σήμερα πρέπει να μπορέσουμε να αποδείξουμε, για να δικαιώσουμε τα γονικά μας και να μπορέσουν τα παιδιά μας να ζωγραφίσουν με τα δικά τους φωτεινά χρώματα, την δική τους ζωή, έτσι κατά πως ταιριάζει στον άνθρωπο, έτσι κατά πως την δικαιούνται.
Και αν είσαι λέει κατανοητή; Είναι εκεί που σφίγγουμε τα χείλη, εκεί που το πείσμα ανεβαίνει σαν κόμπος στο λαιμό,εκεί που βλέπω τον πατέρα όταν πια δεν,... πρωί στις 7 στην πλατεία να λέει:"καλό δρόμο", για την πορεία ειρήνης ή για την εξόρμηση στα εργοστάσια και να μας ακολουθεί για 4-5 στενά ποιο κάτω.
Άσε ρε Βάσσια να πω κάτι έτσι σαν μνημόσυνο..............

blackbedlam είπε...

Τασούλα μου πραγματικά τα χειρότερα έπονται, γι΄αυτό θα παίξει ρόλο η δική μας συμμετοχή, το πως θα μπορέσουμε να καταλάβουμε τις ανάγκες των καιρών και να ανταποκριθούμε.
Στο κάτω κάτω της γραφής, η πρωτοπορία είμαστε εμείς, φορείς της ανατροπής είμαστε εμείς και αυτά δεν τα χαρίζουμε σε κανέναν.

blackbedlam είπε...

Μαχαίρι μου καλώς μου τον.Έτσι όπως τα λες και μήπως μόνον στην καταμέτρηση,και στην μάχη για το ψηφοδέλτιο και πόρτα την πόρτα και ενημέρωση και και και... για χρόνια ολόκληρα.
Βοηθάτε βρε μπας και γυρίσει η ρόδα,μπας και γυρίσει ο ήλιος.Όπως ο καθένας μπορεί.Και από αυτό θα προκύψουν όμορφα υψηλά και αισιόδοξα.Αλλιώς το βόλι στην καρδιά μας.
ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Eγώ πάλι είμαι σίγουρη πως πολύ λίγοι θα θυμούνται τα όσα γράφεις. Με τα οποία δε διαφωνώ καθόλου.

Πολύ λίγοι θα το έχουν ψάξει το ζήτημα και θα πράξουν τα δέοντα. Πολύ λίγοι θα αναλογιστούν τις ευθύνες που θα χρεώσει η ιστορία και το άδειο πιάτο που απειλεί το τραπέζι τους και θα αποτυπώσουν στο ψηφοδέλτιό τους ένα έμπρακτο "Να βρε, πάρτα να μην στα χρωστάω!"

Ας είναι. Όσοι απομείναμε ας κάνουμε αυτό που πρέπει. Ας ξεκουνήσουμε όσους μπορούμε... Κι ας μην ακολουθήσουμε τη λογική των προβάτων πηγαίνοντας με τον βουερό όχλο.

Καλό βράδυ...

blackbedlam είπε...

Βρε Δήμητρα ξέρεις κάτι έχω μιλήσει με πολύ κόσμο χρόνια τώρα.Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση; Μιλάς με κάποιον εκφράζει κάποια άποψη διαφορετική από του συνομιλητή του.
Αυτός με υπομονή του εξηγεί του δίνει επιχειρήματα στηρίζει τις απόψεις του και ο άλλος δεν έχει επιχειρήματα να υποστηρίξει την δική του άποψη οπότε αναγκαστικά συμφωνεί με τον συνομιλητή του.Χωρίζεται και λες κατάλαβε κατανόησε.Δεν είναι δική σου ερμηνεία,δεν είναι η εντύπωση σου, είναι αυτό που προέκυψε από την κουβέντα.Συμφώνησε!
Και συναντιέσαι λίγο καιρό αργότερα.Έρχεται η κουβέντα στο επίμαχο θέμα και έχει την ίδια άποψη που είχε πριν κάνετε την κουβέντα άποψη που δεν μπορούσε στην προηγούμενη συνομιλία να την υπερασπιστεί αλλά ούτε και τώρα έχει βρει επιχειρήματα να την στηρίξει και είναι ξανά στο γυρίζουμε πίσω πάλι.Τι στο διάτανο γίνεται;
Δήμητρα να βγάλω συμπεράσματα από το "έμπρακτο Να βρε,πάρτα να μην στα χρωστάω"

matthaios είπε...

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα..Εγώ κύριοι ψηφίζω αποχή!..Δυστυχώς δεν πιστεύω κανένα.Τόσα χρόνια ακόμα και αυτοί οι δημοτικοί άρχοντες δεν εχουν κάνει αυτα που πρέπει στους δήμους τους Οι περισότεροι είναι υπερχρεωμενοι..Πολύ λίγοι υπήρξαν αναμορφωτές.Μετρημένοι στα δάχτυλα..

blackbedlam είπε...

Φίλε matthaio καλώς ήρθες στην συντροφιά μας.Καλοδεχούμενος.

Έχω την άποψη ότι έτσι και αλλιώς σε αυτή την ιστορική στιγμή το μόνο που μοιάζει να μπορεί να δώσει μια απάντηση είναι η κάλπη.
Ας ξεκινήσουμε από αυτήν: Τούτους εδώ δεν τους ενδιαφέρει πόσοι θα πάνε να ψηφίσουν.Γραμμένους μας έχουν,την πλειοψηφία αναζητούν, την συγκατάθεσή μας θέλουν, έστω και αν αυτή θα προκύψει από την μειοψηφία του λαού.Την συγκατάθεσή μας για την υλοποίηση των σχεδίων τους, της συνέχισης της κυριαρχίας του κεφαλαίου, που άλλον τρόπο δεν έχει πέρα από την επιβολή των μέτρων που παίρνει.Και μεις ρε φίλε θα είμαστε απόντες; Έτσι για να τους διευκολύνουμε στο καταστροφικό τους έργο;
Για το γαμώτο φίλε μου, τι να σου πω, η αποχή είναι που τους κάνει να τρίβουν τα χέρια, ας μην τους δώσουμε και αυτήν την ικανοποίηση.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις τι θα ήθελα πολύ;
Να μην παίζανε ρόλο τα κόμματα σε αυτες τις εκλογές!

Δεν θελω να ψηφισω κόμματα, θέλω να ψηφίσω πρόσωπα!

Και στις εθνικες εκλογές το ιδιο θέλω!

Εχει χαθεί η εμπιστοσύνη! Ψαχνω νεους ανθρωπους με ανοιχτα μυαλά για να τους δώσω μια ώθηση μπας και αλλάξει λίγο το σκηνικό!

Και δεν βρίσκω! Έχω μια δημοκρατική ευκαιρία, την ψήφο μου, να επιλέξω κάποιον έντιμο, κάποιον καθαρό, κάποιον που να σκεφτεται σαν εμενα. Δεν τον βρίσκω ή τον βρίσκω κρεμασμένο σε χρώματα!
Οφείλω να τον ψηφίσω γιατί σκέφτεται όντως σαν εμένα, αλλά θα δώσω λάθος μήνυμα στο κόμμα που τον προτείνει!

Δεν θελω το κόμμα, θέλω τον συγκεκριμένο.
Έτσι δεν θα τον ψηφίσω! Και τι θα ψηφίσω; Δεν ξέρω! Δε ξέρω ποια κριτήρια τελικά θα με σπρώξουν να ψηφίσω ό,τι ψηφίσω!

Αλλά εκπτώσεις άλλες στη χώρα μου δε θα κάνω! ήρθε η ώρα, ίσως είναι οι πρώτες εκλογές τούτη τη φορά, που δεν πρεπει να πάμε διολου αψηφιστα!

Και ξέρεις τελικά τι θα ψηφίσω! Πόλεμο! Επανάσταση! Κι ας μείνει απ' έξω αυτός που σκέφτεται σαν εμένα γιατί δεν πρόσεχε και γλίστρησε στα γραναζια που μισώ!

Μπερδεμενες πρωινες σκέψεις!

Καλημέρα

meril είπε...

Λοιπόν
είμαι τόσο συγκρατημένη όσο και αισιόδοξη
Το θέμα δεν είναι (μόνο) η καταψήφιση ή η υπερψήφιση
Για μένα το θέμα κυρίως είναι η συνειδητοποίηση πως κανένας αγώνας και καμιά προσπάθεια δεν τελειώνει με το όποιο νικηφόρο αποτέλεσμα.
Αν θέλουμε να μαστε χώρα ενεργών πολιτών πρέπει να το χωνέψουμε μια και καλή!
Οφείλεις να είσαι παρών πάντα για να μη σε προλαβαίνουν τα πράγματα
και μόνο αν η όποια βάση είναι ενεργή θα λάβει το σαφές μήνυμα η εξουσία
ειδαλλιώς τα χαιρετίσματά μου....

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Καλημερίζουμε!

Το βόλι, πλέον, θα είναι εποικοδομητικό μόνο αν πέσει στα κεφάλια (και είμαι και πολύ ευγενικός) των αχρείων και των γλειφτών τους!

Είναι προφανές ότι περνάμε σε μια νέα εποχή όπου το πρότυπο είναι η αποεπένδυση σε αξίες, ηθική και αξιοπρέπεια και ο νέος τρόπος ζωής επιτάσσει χρήμα, «αξιοπρεπές» γλείψιμο κώλων και την αγαπημένη μας πάρτυ!

Επομένως, προτιμούν την εύκολη λύση από την περίπλοκη της αλλαγής και της δικαιότερης κοινωνίας!

Δυστυχώς αυτό που γράφεις Black είναι η απόλυτη αλήθεια («Να χειραγωγούν έναν κοτζάμ λαό, να τον κάνουν να μην μπορεί να ερμηνεύσει το "άδειο πιάτο στο τραπέζι"»).
αλλά ταυτόχρονα αυτό που γράφω, πιστεύω ότι εξηγεί την αδιαφορία και την απάθεια (η αγαπημένη μας πάρτυ και η τάση για βόλεμα κάθε είδους).

Ελπίζω σε σύντομη διάψευση και όχι μέσω των εκλογών καθώς ήδη η ΠΑΣΟΚκρατία άλλαξε το κλίμα.

Τρομοκρατεί για να τρομοκρατήσει!

αντωνης είπε...

Κρατω απο την εξαιρετικη αυτη αναρτηση το "καλο βολι"!!!
Με δυναμη και τσαμπουκα, ψηφο στην Αριστερα!!!

Την καλησπερα μου ΒΒ.
:)

pavlosk είπε...

Γεια σου ΒΒ,

το δίχως άλλο αυτές οι εκλογές παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον. Θα τους μαυρίσει ο ελληνικός λαός; Αφού οι αντιδράσεις του κινήματος εξανεμίστηκαν, μπορούμε να ξεκινήσουμε το δεύτερο γύρο αντιπαράθεσης με ένα πολιτικό μήνυμα καταδικης;

Θα δείξει η κάλπη την Κυριακή.

Είμαι αισιόδοξος για το αποτέλεσμα μαυρίσματος. Αλλά για την ισχυροποίηση της αριστεράς και την αυριανή μέρα κρατάω μικρό καλάθι. Μια μικρή εκλογική αναλαμπή δεν μπορεί να κρύψει σοβαρές αδυναμίες που υπάρχουν σε θέσεις που δεν μπορούν να διατάξουν σε μαχητικό σχηματισμό της κοινωνία απέναντι στην κυβέρνηση και να πείσουν για την εργατική εξουσία.

Παρόλα όσα όμως, ΑΡΙΣΤΕΡΑ! Και όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα εμείς θα δίνουμε το παρόν στις μάχες...

koulpa είπε...

μμμ νόμιζα ότι είχα σχολιάσει.. κάποια πατάτα θα έκανα.. θα διαβάσω και τα σχόλια και θα επανα τοποθετηθώ.. :):)
εν τω μεταξή σου απάντησα στο παρατημένο μου.. και μου βγήκε λογίδριο.. ίσως το βάλω κάπου στο προφίλ.. αλλά το φέρνω κι εδώ υπό μορφήν σπαμ.. μήπως και δε ξανα βρείς το δρομο να το διαβάσεις εκεί.. :):)

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΠΑΜ :):)
xaxa black bedlam μου
καλώς ήλθες στο παρατημένο μου.. :):)
μπήκα στο χώρο από μια αστοχία του google.. κι έμεινα απο μία αστοχία του ποδιου μου.. που με κράτησε αργό για ενάμιση μήνα.. αργία μητηρ πασης κακίας.. :):)
ξεκίνησα το "ή σταβά αρμενίζουμε" για να γκρινιάζω κυρίως.. και τα αντιπρωσωπευτικά είναι αυτά με την ετικέτα "παραληρήματα".. :):)
και το "ημερολόγιο του ξυλουργού" για να μοιραστώ τις γνώσεις μου στα ξυλουργικά και να βοηθήσω όποιον τυχόν θέλει να μαστορέψει.. :):)
το "είσαι ότι διάβασες" για να μοιράζομαι ότι μου άρεσε από τα αναγνώσματά μου.. :):)
οι "μπουρμπουλήθρες" πήγασαν από μια ανάγκη λοιδορίας της ποιησης.. :):)
το "μηδε εστιέτω".. προεκηψε από την αγάπημω στο φαγητό.. παρά από την αγάπη μου στη μαγειρική.. είχα μαζεμένο οπτικό ηλικό από καμιά δεκαριά μαγειρευτικές μου περιπέτιες.. και είπα να τις μοιραστώ.. μετά την πρώτη μου κρασάριε ο δίσκος.. κι έχασα τις υπόλοιπες.. οπότε μαραζώνει περιμένοντας.. κάποιο καλήτερο μέλον.. :):)
τα "σπασμένα πλακάκια" προέκψαν υποτήθεται.. για να απελευθερωθώ από τα σχόλια.. και να πετώ σκόρπιες σκέψεις της επικαιρώτας.. χωρίς να περιμένω σχολιασμό.. αλλά δυστυχώς.. τελικά τα σχόλια είναι ο λόγος που βρίσκομαι στα μπλογκζζζ.. οπότε κατάφερε απλά να γίνει το μικραδελφάκι του πρώτου μπλογκ.. :):)
τελικά πιστευω ότι με ενοχλούσε το ευήμερο των ποστ.. κι αυτή η πολυ διάσπαση.. ήταν η αποτυσημένη προσπάθεια να μείνει κάθε θέμα περισσότερο στον αφρό.. για να προκαλέσει κάποια επικοδομητική συζήτηση :):)
δεν είναι και τόσο δύσκολο να το παρακολουθήσεις.. μπαίνεις στην κεντρική σκηνή.. το "ή στραβά αρμενίζουμε".. και πανω πάνω μπορείς να δείς τις εξελήξεις στα υπόλοιπα.. ή αν κάποιο σε ενδιαφέρει θεματικά.. να παρακολουθείς το συγκεκριμένο αγνωόντας τα υπόλοιπα.. :):)
βέβαια μια και πρωτιμώ τα σχόλια.. το πρωτογενές ηλικό στα μπλογκζζ μου βαίνει μειούμενο.. :):)
χαχα ευχαριστώ.. αφού σε οδήγησα στο γιάννη.. αυτό το μπλογκ δεν υπήρξε τελικά εντελώς άχρηστο.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

αυτά για την ώρα.. επανέρχομαι για τα ουσιαστικά :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

xaxa και δε θυμάμαι και τι είχα γράψει στο προηγούμενο σχόλιο.. που μάλον έφυγα χωρίς να το δημοσιεύσω.. :):)
μάλον αυτό που διατυμπανίζω τελευταία.. ότι ψηφίζουμε κάθε μέρα.. με το ευρώ μας.. με το που επιλέγουμε να το τοποθετήσουμε.. :):)
νομίζω ότι η αποχή είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή.. αυτό το "αψήφιστα" που κάπου είδα.. ωραία λέξη.. περιγράφει ακριβώς το πρόβλημα.. :):)
ωραίες οι εικόνες που μου θύμισες.. εμείς ψηφίζαμε (οι γωνείς μου δλδ) στη δραπετσώνα.. κατάλοιπο των οικογενιακών μερίδων.. δεν το βλεπαμε σα γιορτή.. μάλον σαν άλλη μια χαμένη ευκαιρία.. αλλά φοράγαμε τα καλά μας.. το βλέπαμε σα συγκέντρωση.. έκεί γνώρισα χαμένα μέλη της οικογένειας.. παιδικούς φίλους του πατέρα μου.. παλιούς γείτωνες.. μαθαίναμε τα νέα της γειτωνιας.. περνάγαμε τη μισή μέρα γύρω στο εκλογικό κέντρο.. :):)
όταν ήλθε η σειρά μου.. μεραφέρθηκα στο παγκράτι.. και παρέμεινα εκεί.. και αναβίωσα τις σκηνές τις παιδικές.. συναντόντας πλέον εγώ χαμένους φίλους συμμαθτές και γείτωνες.. :):)
τώρα έχω μεταφερθεί στο μαραθώνα.. όπου μένω μερικώς.. και μάλον θα καταλίξω γενικώς.. :):)
δε πιστεύω ότι μέσω των εκλογών θα λυθεί κάποιο πρόβλημα.. αλλά είναι ένα μνημα.. ας μη το αφείσουμε άσταλτο.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

blackbedlam είπε...

Couliτσα μου.
"Και ξέρεις τελικά τι θα ψηφίσω! Πόλεμο! Επανάσταση! Κι ας μείνει απ' έξω αυτός που σκέφτεται σαν εμένα γιατί δεν πρόσεχε και γλίστρησε στα γρανάζια που μισώ!"
Ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο στην προκειμένη περίπτωση, ότι αυτός ο άνθρωπος με την εντιμότητά του, θα υπερασπιστεί τα συμφέροντα των ταξικών του εχθρών, εκτός και αν ανήκει στην πλουτοκρατία.(αν βέβαια έχει βάλει υποψηφιότητα με κάποιο από τα κόμματα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στηρίζουν το μνημόνιο ή τις επιμέρους διατάξεις του και δηλώνουν Αδέσμευτοι,ανεξάρτητοι,ακομματικοποίητοι,τάχα μου.)
Καλά θα κάνεις και θα ψηφίσεις Πόλεμο! Επανάσταση!. Το θέμα είναι με όσους αποφασίζουν να μην ψηφίσουν.Ξέρεις αυτοί σκοτίστηκαν αν εκλεγούν από 1000 ψηφοφόρους ή από 100.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει, είναι να μπορούν να παίρνουν αποφάσεις, να ψηφίζουν νόμους σε βάρος μας,να εκλεγούν. Αυτό τους ενδιαφέρει.
Γι΄αυτό ας δώσουμε μια απάντηση σε όλους αυτούς, τους αρλεκίνους υπηρέτες των πλουτοκρατών.Ας υπερασπιστούμε τα συμφέροντα και την ζωή μας.
Δεν είναι δυνατόν να ψηφίσουμε αυτούς που έριξαν στην ανεργία κοντά 1.000.000 συνανθρώπους μας,ανάμεσά τους και οι 300 που γράφεις στην προμετωπίδα σου.
Σε φιλώ.

blackbedlam είπε...

Meril
Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.Ίσα ίσα ο αγώνας ξεκινάει μετά την εκλογική μάχη.Απλά αν το αποτέλεσμα των εκλογών είναι ενθαρρυντικό, με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, με αισιοδοξία,
θα επιδιώξουμε και θα επιδοθούμε σε μια προσπάθεια συγκροτημένης αντίστασης ενάντια στα μέτρα που παίρνονται σε βάρος μας και μας οδηγούν σταθερά στην εξαθλίωση και στον αφανισμό.Χωρίς οργάνωση, δεν μπορεί να αποδώσει καμιά προσπάθεια έτσι και αλλιώς.
Συνυπογράφω την άποψή σου και προσπαθώ να συμβάλω προς την κατεύθυνση της συνειδητοποίησης της σημερινής πραγματικότητας και των αναγκών της ιστορίας.
Να είσαι καλά.

blackbedlam είπε...

Πειρατή κοίτα πόσο σοβαρό είναι αυτό που διατυπώνεις.
[...].Αλλά ταυτόχρονα αυτό που γράφω,πιστεύω ότι εξηγούν την αδιαφορία και την απάθεια( η αγαπημένη μας πάρτυ και η τάση για βόλεμα κάθε είδους[..]
Αυτό που λες, δηλαδή λες, ότι αυτά τα χαρακτηριστικά είναι στην ανθρώπινη φύση; Γεννιόμαστε έτσι; είναι στην ιδιοσυγκρασία μας; Είναι στο DNA μας;
Αν είναι έτσι Πειρατή μου, την κάτσαμε την βάρκα.Με μια τέτοια άποψη, ανατρέπονται όλες οι επιστημονικές θεωρίες για την ανάπτυξη, για την διαλεκτική σχέση ποιότητας και ποσότητας, για την ιστορική διαδρομή της εργατικής τάξης και την τελική νίκη των εργαζομένων, σαν την μόνη πλουτοπαραγωγική δύναμη.
Αλλά ελπίζω και είμαι πεισμένη, ότι ο άνθρωπος δεν γεννιέται, αλλά διαμορφώνει χαρακτήρα και αντίληψη, αναπτύσσει συνείδηση, ανάλογα με την κοινωνία μέσα στην οποία ζει και παιδεύεται.
Και ότι θα έρθει η στιγμή της ανατροπής του καπιταλισμού σαν αναπότρεπτη και νομοτελειακή εξέλιξη.

blackbedlam είπε...

Καλό βόλι Αντώνη.
Άντε και ο λαός να βάλει το χέρι του.

blackbedlam είπε...

Pav.
[..]Αλλά για την ισχυροποίηση της αριστεράς και την αυριανή μέρα κρατάω μικρό καλάθι. Μια μικρή εκλογική αναλαμπή δεν μπορεί να κρύψει σοβαρές αδυναμίες που υπάρχουν σε θέσεις που δεν μπορούν να διατάξουν σε μαχητικό σχηματισμό της κοινωνία απέναντι στην κυβέρνηση και να πείσουν για την εργατική εξουσία.[..]
Aυτό είναι που με εξοργίζει............
Φαρδιά πλατειά συνυπογράφω.

zeidoron dtsoukas είπε...

Aγαπητή ΒΒ αν και τούτη την πιο δύσκολή στιγμή της μεταπολιτευτικής μας ιστορίας δεν καταδικαστούν οι δυνάμεις που μας πέταξαν στο γκρεμό τότε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.Βλέπεις ότι μετέρχονται κάθε μέσον για να μπορέσουν να πολώσουν την κατάσταση,ακόμη και την "τρομοκρατία" επεστράτευσαν για να προκαλέσουν φόβο και πανικό και συνεχώς τις τελευταίες μέρες μας απειλούν με εθνικές εκλογές.Υποτίθεται πως χρεοκοπούμε αλλά δεν υπολογίζουν το κόστος!Το μόνο τους μέλημα είναι να βαφτεί ο χάρτης πρασινομπλέ.Ας μη τους κάνουμε το χατίρι,να πάμε όλοι στις κάλπες και να ψηφίσουμε άφθαρτους κι ακομμάτιστους όπου υπάρχουν αλλιώς λευκό.Να καταγραφεί η καθολική διαμαρτυρία μας.Επιτέλους ας πάμε μια φορά στην κάλπη χωρίς φόβο κι ενοχές να εκφράσουμε αυτά που όλοι λέμε κάθε φορά ένα μήνα μετά τις εκλογές.Οποιος και να εκλεγεί δεν πρόκειται να διοικήσει χειρότερα απο τους προκατόχους του,άσε που με τον Καλλικράτη οι δυνατότητες Δημάρχων και Περιφερειαρχών είναι μηδαμινές αφού τα πάντα ρυθμίζονται από την κεντρική εξουσία κι αυτοί θα είναι απλοί διαχειριστές.Σε καμία περίπτωση αποχή,δεν υπάρχει περιθώριο για αδιαφορία αφού ο χειμώνας αναμένεται βαρύς με καινούργιους φόρους και περικοπές.Καλό βόλι λοιπόν με το μυαλό στους ανέργους,τους μισθωτούς,τους συνταξιούχους,στα νέα παιδιά,στα ΑμεΑ και γενικώς σ' όλες τις κοινωνικές ομάδες που πλήττονται πανταχόθεν!

Κώστας Παπαδόπουλος είπε...

ΕΧΕΙς ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ
http://opateras.blogspot.com/2010/11/blog-post_04.html#comments

blackbedlam είπε...

Coulpa, αν για παράδειγμα τα πράγματα ήταν όπως πέρυσι με την δουλειά εννοώ, δεν θα μπορούσα όχι σχόλια να κάνω, αλλά ούτε μια ανάρτηση.
Φέτος, τα πράγματα ιδικά το τελευταίο διάστημα, πάνε από το κακό στο χειρότερο με δεν ξέρω και γω ποια αποτελέσματα. Παρ' όλα αυτά όπως καταλαβαίνεις εργαζόμενη γυναίκα είμαι
και καλή νοικοκυρά χαχαχα που λες και συ.Στο λέω αυτό για να σου πω να μην νομίζεις ότι είμαι καμιά πορτογύρα που τρέχω από blog σε blog και πρέπει όπως καταλαβαίνεις να διευκολύνομαι στις αναζητήσεις.Στο δικό σου σπιτικό,πρέπει να σου πω ότι έχω έρθει πολλές φορές και ψάχνω να βρω τι λες.Όλα όμως είναι παλιές αναρτήσεις και νομίζω ότι δεν ασχολείσε με αυτά Έτσι τα διαβάζω αλλά δεν αφήνω σχόλια.
Αλλά τι κάθομαι και σου λέω, μήπως δεν έχουμε την ευκαιρία να τα λέμε και στις άλλες μας συναντήσεις; Το ίδιο δεν είναι που τα λέμε εδώ και μου αρέσει.
Όσο για την ευκαιρία της κάλπης, δαγκωτό! Όχι στους παλιάτσους και στους λωποδύτες, όχι στους πραιτοριανούς, όχι στην ιδιότυπη δικτατορία των εκβιαστών.

blackbedlam είπε...

Καλέ μου φίλε Δημήτρη. Με τρομάζεις.Με τρομάζεις (που λέει ο λόγος)με αυτό που λες για τους ακομμάτιστους και γιατί το λέω αυτό; Σου βάζω υπογραφή δεν υπάρχουν ακομμάτιστοι, δεν πρέπει άλλωστε να υπάρχουν ακομμάτιστοι.Τα κόμματα καλώς ή κακώς εκφράζουν κάποιο πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό, σύστημα. Στηρίζουν και στηρίζονται σε κάποιες ιδεολογίες.
Κάποιες ή και πολλές φορές μπορεί να μην συμφωνούμε με αυτές, είτε στο σύνολό τους είτε σε επιμέρους ζητήματα.Τότε με την σειρά μας και εμείς, άλλοτε τους μαυρίζουμε και άλλοτε τους επιβραβεύουμε.Το θέμα κατά την γνώμη μου,είναι να ξέρουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε.Είναι ένα ζήτημα δηλαδή να ανήκω εγώ για παράδειγμα στην εργατική τάξη και να στηρίζω ένα κόμμα που υπηρετεί τα συμφέροντα του κεφαλαίου,πάει να πει του ταξικού μου εχθρού.Και είναι άλλο πράγμα να στηρίζω το κόμμα που εκφράζει τα συμφέροντα της εργατικής τάξης, ακόμα και με λαθεμένους ανεπαρκείς τρόπους.Τότε έχω την δυνατότητα, να έχω και τις ενστάσεις μου και αν το θέλεις να τους στείλω ένα μήνυμα, έστω και εκλογικό ή και μέσα από το σωματείο μου ή τον σύλλογο ή σε όποιον φορέα συμμετέχω.Ας μην ξεχνάμε τι σημαίνει όχι στα κόμματα........
Αυτή είναι μια μεγάλη κουβέντα βέβαια, εκείνο που σήμερα έχει αξία είναι να μην τσιμπήσουμε, στους αδέσμευτους ,τους ακομμάτιστους, στους Αντάρτες.
Είναι ένα παιγνίδι που σκαρφίστηκε το ΠΑΣΟΚ και από κοντά η ΝΔ και στους δήμους, κατεβάζει 2και3 συνδυασμούς στηρίζοντας τον έναν από αυτούς επίσημα και τους άλλους τους επανδρώνει με πρωτοκλασάτα στελέχη του, που τάχα μου αρνούνται το μνημόνιο, αλλά δέχονται τα μέτρα του μνημονίου σαν αναγκαία.
Θα έλεγα ρίξε μια ματιά στην διεύθυνση που παραθέτει ο φίλος πατέρας.Είναι και υποψήφιος στην Νίκαια,δεν είμαι (ψηφοφόρος του αλλά είναι από τους έντιμους ανθρώπους) Ρίξε μια ματιά, Του έγραψα ένα σχόλιο για τους αδέσμευτους και το έχει αναρτήσει.Νομίζω είναι αποκαλυπτικό και ενημερωτικό .

blackbedlam είπε...

Κώστα καλέ μου και μεις το....κάνουμε αλλά δεν το φωνάζουμε με ντουντούκα......χαχαχα,χα χα
Είμαι σίγουρη ότι γίνεται αυτό, αλλά είναι στα πλαίσια του ρητορικού λόγου το ερώτημα που σας κάνω στο σχόλιο.Το κείμενο ήθελα να διαβαστεί,να υπάρχει καταγεγραμμένο από κάποιον που έζησε στην Κοκκινιά, από κάποιον που γνώρισε και γνωρίζει, πράγματα και πρόσωπα, πολύ καλά, ποιο καλά δεν γίνεται μπορώ να πω και να μιλήσω, να φανεί πόσο μπορεί να πέσει ο άνθρωπος,μην πω να ξεπέσει(παρ΄ότι τον πονάω) αλλά με θυμώνει που όλα τα λαμόγια τον περικυκλώνουν και αυτός πουλάει την ψυχή του στον διάολο, για μια θέση ή μήπως για μια εκδίκηση(;)
Και για να σου δώσω να καταλάβεις πήρα τα δικαιώματα μου για να μην ψηφίσω στην πόλη μου.Βγάλε συμπέρασμα.

KANTHAR0S είπε...

Όπως ειπώθηκε παραπάνω κανείς δεν πείθει. Υπάρχει δυσπιστία, έλλειψη εμπιστοσύνης και έλλειψη κρίσης.

Επιπλέον παρατηρείται ελλειψη ικανών ανθρώπων να στελεχώσουν τους απαραίτητους φορείς. Κι αυτό για μένα είναι το πιο τρομακτικό. Ποιες εκλογές τώρα...

blackbedlam είπε...

Κάνθαρέ μου, καλώς τον, καλώς τον.Ανάβω βεγγαλικά για την παρουσία σου.Χαίρομαι πολύ που επανακάμπτεις.
Υπάρχουν Κάνθαρε ικανοί άνθρωποι στους καθημερινούς αγώνες, στα σωματεία, στους συλλόγους, ανάμεσα στους εργαζόμενους, στους επιστήμονες, υπάρχουν.Όταν όμως απέχουμε από αυτούς τους καθημερινούς αγώνες δεν τους συναντούμε δεν τους ξεχωρίζουμε,δεν τους έχουμε διακρίνει, δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, για να τους δώσουμε κουράγιο, να τους εμπιστευτούμε και να πορευτούμε μαζί τους στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας.
Εύχομαι να έχουν πάει καλά όλα για σένα.
Και να τα λέμε.Έστω μια καλημέρα να ξέρω ότι είσαι καλά.

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Βlack τα σέβη μας!

Αναμένουμε τα αποτελέσματα...

Χαχα!!

Υπομονή και καλό Σ/Κ.

Αύριο να τσεκάρεις το mail σου!

Ντρουσίλα είπε...

Καλησπέρα στην παρέα :)

Περίμενα να τελειώσουν τα πανηγυράκια... για να έχω σφαιρικότερη άποψη για το πώς ερμηνεύει ο λαός [...]το άδειο πιάτο στο τραπέζι του[...]

Ε, λοιπόν... μάλλον δεν το "ερμηνεύει", ή πιστεύει πως θα του το γεμίσουν από Δευτέρα εκείνοι που μέχρι χθες το βράδυ τον παρακαλούσαν (με τον πλέον ελεεινό τρόπο) να τους εμπιστευτεί γιατί... έχουν λύση στο πρόβλημά του. Τα ίδια δηλαδή που λένε χρόνια τώρα, μέχρι και την Παρασκευή κάθε προεκλογικής αναμέτρησης. (Α, ναι... Κι εκείνο το εμετικό "από Δευτέρα, δουλειά!" Την είδαμε τη δουλειά, όπα ρε παιδιά, μη σας πέσει κι η μέση!)

Έχω γράψει εκατό φορές ότι είμαι αισιόδοξος άνθρωπος... αλλά για τα αυριανά αποτελέσματα, είμαι απαισιόδοξη. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει η [σχετική ή/και μικρή] αύξηση των ποσοστών των αντιμνημονιακών δυνάμεων. Γιατί; Γιατί τις καρέκλες, θα τις πάρουν πάλι είτε οι, έχοντες το [πράσινο ή μπλε] "χρίσμα", είτε οι "ανεξάρτητοι" (ανεπίσημοι, δηλαδή) πράσινοι και μπλε... Και τα αποτελέσματα, θα ερμηνευτούν από κάθε παράταξη κατά το δοκούν... και νέα μέτρα θα έρθουν σε λίγο... κι άλλα πιάτα, μισογεμάτα τώρα, θ' αδειάσουν κι αυτά...

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλή μου ΒΒ διάβασα τα σχόλια,όπου με παρέπεμψες κι έχω να πω ότι για άλλο πράγμα μιλάω εγώ.Δεν λέω για ανθρώπους που έχουν θητεύσει σε κόμματα κάθε χρώματος και τώρα σήκωσαν λευκή παντιέρα.Εγραψα επί λέξη:"να ψηφίσουμε άφθαρτους κι ακομμάτιστους όπου υπάρχουν αλλιώς λευκό.Να καταγραφεί η καθολική διαμαρτυρία μας"!
Οταν λέμε ακομμάτιστος μιλάμε για άνθρωπο που δεν έχει ταμπέλα κι όχι για μαϊμού αντάρτες ή συνταξιούχους των κομμάτων που παριστάνουν το δούρειο ίππο.Αλλιώς επιμένω στο λευκό το οποίο είναι ψήφος διαμαρτυρίας και προβλέπεται κι από το σύνταγμα.Τα κόμματα τα γευτήκαμε στο πετσί μας 36 ολόκληρα χρόνια και είδες που μας έφτασαν.Ακόμα κι αυτά της Αριστεράς δεν είναι άμοιρα ευθυνών.Συμμετέχουν στο ίδιο κοινοβούλιο,απολαμβάνουν των ίδιων προνομίων,επιχορηγούνται από τα χρήματα του Ελληνικού λαού κι ανέχονται το απίθανο σύστημα στο οποίο νομοθετική κι εκτελεστική εξουσία είναι τα ίδια πρόσωπα,η δε τρίτη εξουσία(η δικαστική) είναι υποχείριό τους!Επίσης άπαντες λησμόνησαν πως κάποτε διεκδικούσαν την απλή αναλογική με αποτέλεσμα το 30% του εκλογικού σώματος να βγάζει κυβέρνηση πλειοψηφίας.Είναι πολλά τα στραβά αγαπητή ΒΒ και πρέπει κάποια στιγμή να τα αντιμετωπίσουμε κατάματα.Επίσης μη ξεχνάμε πως για όλο το φαγοπότι όχι μόνο δεν τιμωρήθηκε κανένας αλλά κάποιοι έχουν το θράσος να μας λοιδορούν κι από πάνω!
Να είσαι καλά και καλό βόλι.

Πορτιάτης είπε...

"Βράδυ Σαββάτου κι εσύ ‘σαι κάπου
άραγε πού να βρίσκεσαι για τι να λες..."

Τα λόγια σώθηκαν!

Για να μπορούμε να τραγουδάμε, για να'χουμε "μούτρα" να κοιτάμε στα μάτια τα παιδιά μας: Ψήφος ανατροπής αύριο!

Και δεν εφησυχάζουμε: στις 15 το πρώτο μεγάλο συλλαλητήριο ενάντια σε τρόϊκα και ΔΝΤ !

aeroxeimarros είπε...

Ξημερώματα μετά από διασκέδαση και θα γράψω για πρώτη φορά και στο μπλογκ σου αγαπητή μου φίλη και ωραία ύπαρξη(Γυναίκα δηλ. :P). Πολύ καλή η ανάρτηση σου, τα λέει όλα. Αλλά θα γίνω λίγο απαισιόδοξος και θα πω πως ο κόσμος θα ψηφίσει όπως ψηφίζει τις τελευταίες δεκαετίες. Αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα και το « ο λαός είναι σοφός» το αμφισβητώ δεόντως.

Τώρα, για το δημοκρατικό δικαίωμα που μας δίνει η χούντα, είναι απλά ένα ψευτο- δημοψήφισμα καθώς πραγματική δημοκρατία θα υπήρχε αν τίθεντο δημόσια οι εναλλακτικές προτάσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης σε ένα δημόσιο διάλογο εποικοδομητικού χαρακτήρα, πράγμα που δεν γίνεται…βέβαια μπορούμε με τον τρόπο μας να το κάνουμε μέσω του δικαιώματος της ψήφου αλλά πολύ φοβάμαι ότι το παιχνίδι είναι στημένο, και απλά ευελπιστώ να τους το χαλάσουμε. Θα γίνει όμως; Δύσκολα…

Εύχομαι να διαψευστώ.

blackbedlam είπε...

Πειρατές το ρεσάλτο για σήμερα το βράδυ θα περιμένω να το κάνουμε παρέα. Το πως θα εκφραστεί το φαντάζομαι. Βάλτε τα δυνατά σας και σας υπόσχομαι, ότι πείτε να το φωνάξω να τα΄κούσει η γειτονιά.Είμαι σε αναμονή και όχι μόνον εγώ, έχουν ενημερωθεί και οι παροικούντες την
Ιερουσαλήμ.Άντε βρε και καλά ξεμπερδέματα.

blackbedlam είπε...

Ντρουσίλα μου
"χέσε μέσα Πολυχρόνη που δεν γίναμε εύζωνοι."
Εγώ να το ξέρετε, έτσι και τα αποτελέσματα είναι αυτά που ψυχανεμιζόμαστε, θα αρχίσω να σας λέω ανέκδοτα.
Μόλις γύρισα από το πρωινό τρεχαλητό και είπα να κάνω μια μπλοκότσαρκα για χαλάρωση.
Φιλιά πολλά καλή δύναμη καλό κουράγιο και ο Ιζνογκούτ να βάλει το χέρι του.

blackbedlam είπε...

Δημήτρη μου καλή σπέρα.Είπα να χαλαρώσω αδερφέ μου και εσύ τα ζητήματα που βάζεις δεν είναι για χαλάρωση.Το λέω με την έννοια ότι η άποψή σου για τους "χωρίς ταμπέλα" που βάζεις, είναι ένα ζήτημα άκρως πολιτικό και χρήζει ανάλυσης.
Να σου πω την γνώμη μου; Η άποψη αυτή είναι πολιτική και χρωματισμένη.Προέρχεται από εκείνους που υπηρετούν πολιτικές επιλογές και στην προσπάθειά τους να μας αποπροσανατολίσουν, κάνουν λόγο για ακομμάτιστους και χωρίς ταμπέλες πρόσωπα, τάχα μου άφθαρτα που στις περισσότερες περιπτώσεις προέρχονται μέσα από τα ίδια τους τα κομματικά γραφεία.
Αλλά και έτσι να μην είναι Δημήτρη μου,σήμερα κανείς, πρέπει να αποφασίσει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει.
Για να το ψάξουμε λίγο, αυτός ο χωρίς ταμπέλα κάτω από ποιους θεσμούς θα λειτουργήσει; Ποια προγράμματα θα εφαρμόσει;Με ποιους θα συνεργαστεί; Θα αντισταθεί στις επιβολές στις αποφάσεις, θα αντισταθεί και θα παλέψει να αναπτύξει ένα λαϊκό κίνημα τέτοιο που από κοινού θα αντιπαλεύει τις αποφάσεις τόσο του μνημονίου, όσο και του Καλλικράτη που είναι ενταγμένο σε αυτό;
Τι κουβαλάει στο μυαλό του ο ακομμάτιστος που δεν είναι μαϋμού;Τίνος πολιτικού φορέα τις απόψεις προσεγγίζει;
Στις συνθήκες που μας επιβάλλονται δεν υπάρχει άλλος τρόπος, παρά μονάχα η υποταγή ή η αντίσταση και αντίσταση χωρίς οργάνωση δεν γίνεται, δεν υπάρχει.Και μην νομίζεις, σε πολλά από αυτά που λες, δεν έχω και πολλές αντιρρήσεις.Ε,δεν θα στείλουμε τους ανθρώπους μας και στα κάγκελα που λέει και ένας φίλος.
Σε χαιρετώ και είμαι σίγουρή σε ότι σε αφορά εσένα και όλους όσοι καταλαβαίνουμε πέντε πράγματα, θα πράξουμε το συμφέρον μας.

blackbedlam είπε...

Υπόθεση εργασίας θα κάνω Πορτιάτη μου.Πες ότι σήμερα το βράδυ πρασινίζει ο τόπος.Σε ποιους θα απευθύνουμε το προσκλητήριο για τις 15 του μήνα;Θα το κάνουμε για να τους προσεγγίσουμε; για να τους εντάξουμε στον αγώνα;Θα τους πούμε δηλαδή ελάτε να καταδικάσουμε την πολιτική επιλογή της πλουτοκρατίας που μόλις μια βδομάδα πριν επιβράβευσαν;
Θα τρελαθώ δηλαδή.Όχι ότι δεν θα πάω, θα πάω και θα πάρω μαζί μου όσους περισσότερους μπορώ να πείσω, αλλά να ξέρεις είμαι ακόμη θυμωμένη και μπορώ να σου πω ακόμη ποιο πολύ.Παρ΄όλα αυτά δεν παραδινόμαστε συνεχίζουμε τον αγώνα βέβαιοι για το δίκιο μας και την νομοτέλεια
Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω, το πήρες αυτό που σου έστειλα;
Με αγωνιστικούς και ακαταπόνητους χαιρετισμούς.

blackbedlam είπε...

Καλώς όρισες aeroxeimarrε. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι συμμερίζομαι τις αμφιβολίες σου, την αμφισβήτηση, καθώς και τις διαπιστώσεις σου.Αλλά έτσι και αλλιώς, δεν έχουμε άλλες επιλογές.Όσον αφορά εμένα ,από φύση δεν μπορώ να παραδοθώ δεν μου βγαίνει αδερφέ μου να πω έτσι είναι τα πράγματα, δεν γίνεται τίποτα.
Το "δεν γίνεται τίποτα", ταιριάζει σε κείνους που ζουν με το τίποτα και πεθαίνουν με αυτό, όντας ένα τίποτα.
Και η παρέα που μαζευόμαστε εδώ, δεν χαρακτηριζόμαστε από τέτοιες αντιλήψεις.
Γι΄αυτό καλώς όρισες για άλλη μια φορά, γιατί καταλαβαίνω ότι ανήκεις στην συνομοταξία μας.

aeroxeimarros είπε...

...σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίστηκα ότι δεν γίνεται τίποτα, αυτό όμως απεχει απο την ελληνική πραγματικότητα.Αυτά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...