Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Καλώς σας βρίσκω

Νυχτερινό


'Αντε βρε καλώς σας βρίσκω. Αν θέλετε μπορείτε να μου κρεμάσετε ένα μεγάλο "Ν" όπως κάνουν στους νέους οδηγούς, να τους βλέπουν και να απομακρύνονται μην πάει και βρεθούν μπλεγμένοι σε καμιά πλαγιομετωπική. Ελπίζω όμως ότι το Ν που θα μου κρεμάσετε κάθε άλλο παρά θα παίξει τον ίδιο ρόλο με το ''Ν" του πρωτάρη οδηγού. Ξεκινάω με πολύ κέφι, κοιτάτε μην με απογοητεύσετε, γιατί εγώ θα γράφω και ελπίζω , ότι εσείς δεν θα με ......γράφετε αλλά θα μου γράφετε. Για να δούμε, θα με παίξετε και μένα. Αντιμετωπίζω ένα σωρό προβλήματα. Δεν ξέρω πολλά και βασικά πράγματα. Δεν ξέρω που ακριβώς βρίσκετε το αμπραγιάζ, δεν ξέρω καλά καλά που είναι το φρένο και κυρίως πότε το πατάω. Άσε που έχω κατατρομάξει । Ρε σεις τι γίνετε στον κυβερνοχώρο...μποτιλιάρισμα αδερφάκι μου। Αλλά τι να σας πω, αδέρφια γουστάρω πολύ την επικοινωνία. Γουστάρω πολύ την ανταλλαγή των απόψεων να σας πω, να μου πείτε και θα πεις στον κυβερνοχώρο βρήκα να κάνω "cone". Ε τι να σας πω χρόνια ολόκληρα με το "κονκλάβιο" ανταλλάξαμε απόψεις, χτυπηθήκαμε , τσακωθήκαμε, συνθέσαμε, παλέψαμε να υλοποιήσουμε, σπάσαμε τα μούτρα μας ,πέσαμε , σηκωθήκαμε και φτου κι΄απ΄την αρχή. Διαλύσαμε και ξαναβρεθήκαμε και κάνοντας τον απολογισμό, ψάξαμε τις τσέπες μας και βρήκαμε χαρτομάντιλα,κάποιες παλιές σημειώσεις με πλάνα, και δύο εισιτήρια από την τελευταία συναυλία του Μάνου. Κοιταχτήκαμε στα μάτια και τα ερωτηματικά μεγάλα......Να αυτό είναι βλέπεις, που βρίσκετε το φρένο,το φρέέέέένοοοοοοοοο ρέέέέέέέ. Γιατί αν τα πούμε όλα τώρα μετά τι θα έχουμε να λέμε;
Θα γράψω το επόμενο,ουσιαστικά το πρώτο μου κείμενο, μόνον αν κάποιος από εσάς φιλοτιμηθεί να μου απευθύνει ένα καλώς όρισες, μετά βλέπουμε.
Όλα έχουν αλλάξει,όλα αλλάζουν με ταχύτητα φωτός και μόνον η ανάγκη για ανατρεπτικές αλλαγές παραμένει, απαιτώντας ιδέες, προτάσεις,
διέξοδα και λύσεις για να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε την ιστορική αναγκαιότητα που έχασε τον δρόμο της, γιατί κάποιος άλλαξε τις πινακίδες στην Εθνική। Άντε βρε παιδιά, όλοι οι καλοί χωράνε, καλώς σας βρίσκω।

2 σχόλια:

red or dead είπε...

καλορίζικο

¡VENCEREMOS! είπε...

Καλή αρχή, καλό κουράγιο, καλή δύναμη κι ελπίδα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...