tag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post6367276619229769237..comments2023-12-22T12:34:45.632+02:00Comments on Black Bedlam: Η εξόντωση του Ελληνικού λαούblackbedlamhttp://www.blogger.com/profile/17449178958596398985noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-89324787508949627102012-02-29T18:22:54.238+02:002012-02-29T18:22:54.238+02:00Πλένιν, τσιτάρεις Ενγκελς και μ'αρέσει.
Αλλά ό...Πλένιν, τσιτάρεις Ενγκελς και μ'αρέσει.<br />Αλλά όταν το έλεγε αυτό ο Ενγκελς είχε πριν (μαζί με τον Μαρξ) ποδοπατήσει τον "παλαιο" υλισμό .<br />Πρώτα τους κρεμάμε και μετα τους δικάζουμε.vessnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-73373222944825999652012-02-29T18:13:41.245+02:002012-02-29T18:13:41.245+02:00όπως ο Βιολόγος, ο Γιατρός, ο Μαθηματικός και ο Ατ...όπως ο Βιολόγος, ο Γιατρός, ο Μαθηματικός και ο Ατομικός φυσικός έτσι είναι και ο ιστορικός και διαλεκτικός υλιστής...μόνο που οι διαλεκτικοί ιστορικοί υλιστες είναι πολύ περισσότεροι από όλους τους άλλους επιστήμονες μαζί, και μάλιστα οι μόνοι επιστήμονες που κατεβαίνουν αγεληδών σε πορείες ανα τον κόσμο επαιτώντας "τα κεκτημένα" τις "συμβάσεις" τις "ωριμάνσεις" κτλ πάντα επιστημονικά.<br />Είναι οι μόνοι επιστήμονες επαναστατεςσε πιστή μονάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-32253376515903778252012-02-29T17:02:13.123+02:002012-02-29T17:02:13.123+02:00vess, είναι πολύ πιο εύκολο να επιτεθει κανείς στη...vess, είναι πολύ πιο εύκολο να επιτεθει κανείς στην "παλαιά" διαλεκτική υλιστικοιστορική θεωρία από το να εκτιμήσει την σημασία της στην κατανόηση της κοινωνικής πολιτικής και οικονομικής διαδικασίας στις συγκεκριμένες συνθήκες μιας συγκεκριμένης εποχής.<br />Ξέρω ότι το ξέρεις αλλά το λέω καλού κακού....Πλενινnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-25844800845284996722012-02-29T16:21:04.844+02:002012-02-29T16:21:04.844+02:00Κάτω τα χέρια από Τηλέμαχο, Ενγκελς Λενιν και κυρί...Κάτω τα χέρια από Τηλέμαχο, Ενγκελς Λενιν και κυρίως κάτω τα χέρια από το Αντι Ντυρινγκ. Μιλάς για το ευαγγέλιο του κομμουνισμού. Πρόσεχε τα λόγια σου αντικομμουνιστή!Pipernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-30217408031327136902012-02-29T16:05:05.404+02:002012-02-29T16:05:05.404+02:00"Ένα βράδυ, ο Πίπερ μας ανακοίνωσε τη σύσταση..."Ένα βράδυ, ο Πίπερ μας ανακοίνωσε τη σύσταση<br />της Μαρξιστικής Εταιρείας του Λονδίνου.«Μαρξιστική Εταιρεία;» έκανα. « Τι είναι αυτό;»<br />«Συναντιόμαστε» , λέει, «μια φορά την εβδομάδα και συζητάμε ένα από τα κείμενα σου.<br />Το διαβάζουμε φωναχτά και το μελετούμε πρόταση προς πρόταση. Γι’ αυτό αυτοαποκαλούμαστε<br />μαρξιστές - πιστεύουμε με όλη μας την καρδιά σε όλα όσα έχεις γράψει».«Με όλη σας την καρδιά, σε όλα όσα έχω γράψει;» «Ναι! Και θα ήταν τιμή μας, Χερ Ντόκτορ Μαρξ -έτσι με φώναζε: Χερ Ντόκτορ Μαρξ - αν ερχόσουν να μιλήσεις στην επόμενη συνάντηση της Μαρξιστικής Εταιρείας»<br />«Δεν μπορώ να το κάνω αυτό». «Γιατί;» ρώτησε. «Γιατί εγώ δεν είμαι μαρξιστής». Γελάει,με την<br />καρδιά του Δεν μ' ενοχλούσαν τα κακά αγγλικά του. Ούτε τα δικά μου ήταν άψογα. Ηταν ο τρόπος που σκεφτόταν. Μ’ έκανε να ντρέπομαι, ήταν ένας δορυφόρος σε τροχιά γύρω από τα λόγια μου, τα οποία αναμετάδιδε στον κόσμο, αφού πρώτα τα διαστρέβλωνε."<br />===============================<br />vess, μην απομακρυνθείς, ο Τηλέμαχος Piper χρειάζεται την βοήθειά σουKarlnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-57418735276800230472012-02-29T15:50:30.358+02:002012-02-29T15:50:30.358+02:00Από όσα λες συμπεραίνω πως είσαι λιγάκι αδιάβαστος...Από όσα λες συμπεραίνω πως είσαι λιγάκι αδιάβαστος μαρξιστής. Και αδιάβαστος σημαίνει ότι δεν μπορείς, δεν είσαι σε θέση να σταθείς με τρόπο κριτικό στα όσα μισοδιαβάζεις και μισοκαταλαβαίνεις.<br />Κι αυτό γιατί θα γνώριζες, αν για παράδειγμα είχες καταπιαστεί με τις βασικές γραμμές της κριτικής του Μαρξ στην πολιτική οικονομία, την θέση του σχετικά με την συσκότιση (μυστικοποίηση την λέει) των ιδιοτήτων των πραγμάτων (και εδώ εννοεί τα προϊόντα της ανθρώπινης εργασίας)<br />Λέει λοιπόν ο Μάρξ ότι αυτή συμβαίνει όταν στα πράγματα αποδίδονται οι ιδιότητες ως εγγενείς, ενώ οι ιδιότητες των πραγμάτων αποδίδονται, αντίθετα με αυτές των φαινομένων της φύσης, σύμφωνα με τις κοινωνικές σχέσεις και τις σχέσεις της παραγωγής μεταξύ των ανθρώπων (δηλαδή δεν είναι εγγενείς αλλά αντιθετα ετερογενείς)<br />(Δηλαδή υποστηρίζει πως ενώ το μήλο πέφτει κι εδώ και στο Παρίσι για τους ίδιους λόγους και με τον ίδιο περίπου τρόπο κάτω από την μηλιά, η αφρικάνικη μάσκα στο Κονγκό δεν έχει τις ίδιες ιδιότητες με την ίδια αφρικάνικη μάσκα σε μια γκαλερί στο Παρίσι)<br />Αν πάλι είχες ρίξει μια προσεκτική ματιά, ή μάλλον είχες την δυνατότητα να κατανοήσεις το Μαρξοεγγελσιανό έργο, για παράδειγμα αυτό του Ενγκελς με τίτλο "Η διαλεκτική της φύσης" ή το άλλο του ιδιου με τίτλο " Η καταγωγή της οικογένειας" θα έβλεπες πόσο αντιφατικά στέκεται απέναντι στην παραπάνω παραδοχή (περί μη εγγενούς ιδιότητας), μιας και πλέον αποδίδοντας εγγενείς -φυσικές- ιδιότητες στις κοινωνικές παραγωγικές σχέσεις όχι απλά τις συσκοτίζει αλλά δημιουργεί αυτό που ο ίδιος την ίδια στιγμή καταδικάζει ως ψευδοεπιστήμη. Ο αυθαίρετος αναγωγισμός, και οι θεωριτικούρα πάει σύννεφο (ας μην μιλήσουμε για το αντι-ντύρινγκ) μόνο και μόνο για να απλοποιηθεί για χάρη της προπαγάνδας μια ούτως ή άλλως αμφίβολη θεωρία που μάλιστα της δίνει και το όνομα ένας αμφιβόλου νοημοσύνης σοσιαλιστής της εποχής, "επιστημονικός Μαρξισμός" λέει ο Πίπερ, όπως θα λέγαμε "επιστημονικός Δαρβινισμός" ή "επιστημονικός Νευτονισμός" (ο Μαρξ επ αυτού ο ταλαίπωρος διαφώνησε ρητά)<br />Στην διαλεκτική της φύσης μάλιστα κάνει και μια καταπληκτική κολοτούμπα όπου επιχειρεί την εφαρμογή της διαλεκτικής στις θεωρητικές προτάσεις της Φυσικής και της Χημείας της εποχής του και έτσι οι διαδικασίες της ανόργανης και της οργανικής φύσης "διέπονται" από τον "νόμο της αντίθεσης" την "αλληλοδιείσδυση των αντιθέτων" και της "αρνησης της άρνησης" που αυτούς τους "νόμους" τους εκλαμβάνει ως τους "αληθινούς νόμους της εξέλιξης της φύσης"<br />Ο Ενγκελς άτσαλος πάντα, μετά τον θάνατο του φίλου του επέβαλε τον κενό νοήματος όρο "ιστορικός υλισμός" (ο Μαρξ αναφέρεται σχετικά με τον άλλο "πολυσήμαντοόσο" και νεφελώδη " όρο "νέος υλισμός" στην 10η θέση για τον Φοϋερμπαχ,που υποτίθεται ήταν εκφραστής του "παλαιού" υλισμού)<br />Με αυτά και με αυτά αντιμετωπίζουμε μια θεωρητική κατάσταση τύπου Χοντρός-Λιγνός που ναι μεν έχει ένα ενδιαφέρον για τα μουσεία της θεωρίας αλλά η επιστημονική της πιστότητα σήμερα είναι τόση, όση αν τοποθετήσεις τον άξονα μιάς T model Φορντ του 1910 σε μια Μπουκάτι Veyron του 2010. Θα φας τα μούτρα σου πριν πατήσεις το συμπλέκτη...όπως τα τρώς τώρα δηλαδή.<br />Μην στεναχωριέσαι Τηλέμαχε, εδώ την πάτησαν άλλοι κι άλλοι με όλη αυτή την "επιστημονικότητα" εσύ θα γλίτωνες...vesshttp://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyronnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-59211242047225901272012-02-29T10:30:33.718+02:002012-02-29T10:30:33.718+02:00Τηλέμαχε παιδί μου
α.οιαδήποτε αποτελεσματικά παρ...Τηλέμαχε παιδί μου <br />α.οιαδήποτε αποτελεσματικά παραχθείσα θεωρία που είναι ικανή να εκφράσει τη στοιχειώδη αριθμητική δεν μπορεί να είναι και συνεπής και πλήρης. Συγκεκριμένα, για κάθε συνεπή, αποτελεσματικά παραχθείσα τυπική θεωρία που αποδεικνύει συγκεκριμένες αλήθειες βασικής αριθμητικής, υπάρχει μία αριθμητική δήλωση η οποία είναι αληθής,[1] αλλά δεν μπορεί να αποδειχθεί από τη θεωρία.<br />β.Για κάθε αποτελεσματικά παραχθείσα τυπική θεωρία Θ που συμπεριλαμβάνει βασικές αριθμητικές αλήθειες και επίσης συγκεκριμένες αλήθειες για την δυνατότητα τυπικής απόδειξης, η Θ συμπεριλαμβάνει δήλωση περί της ιδίας συνέπειας αν και μόνο αν η Θ είναι ασυνεπής. <br />Αυτά για την επιστήμη πάμε παρακάτωvesshttp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1_%CE%BC%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%93%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BBnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-32495594289102616692012-02-24T22:01:04.663+02:002012-02-24T22:01:04.663+02:00Φίλε Vess, γράφεις, "Τηλέμαχε και μόνο το ότι...Φίλε Vess, γράφεις, "Τηλέμαχε και μόνο το ότι μια επιστήμη συνοψίζεται-κατ εσε- σε ένα μανιφέστο είναι αρκετό για την γελοιοποίησή της".<br />Καταπληκτικός ο αφορισμός σου!!<br />Επαναλαμβάνω.<br /> "Όταν θελήσει κανείς ν' ασχοληθεί με επιστημονικά ζητήματα, και να ασκήσει κριτική επ' αυτών, πρέπει πριν απ' όλα να μάθει να τα διαβάζει έτσι, όπως τα έγραψε ο συγγραφέας τους, και προπάντων να μη διαβάζει πράγματα, που δεν υπάρχουν σ' αυτά"<br />Ή δεν καταλαβαίνεις τα πάρα πάνω λόγια ή είσαι πνεύμα αντιλογίας, <br />ή μάλλον, πιο σωστά, εξορκιστής.Τηλέμαχοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-20751168608607264342012-02-23T11:42:52.453+02:002012-02-23T11:42:52.453+02:00ανων 10:59, δε το λές καλά. Το οτι μια μέρα ο ήλιο...ανων 10:59, δε το λές καλά. Το οτι μια μέρα ο ήλιος θα σβήσει είναι εκτίμηση, ονειροφαντασία, αστρολογική πρόβλεψη, φιλοσοφικό σκέρτσο, αφορισμό, φιλολογία, αυτοπαραμυθία ή ως απότοκο του προτσές της κίνησης των ουράνιων σωμάτων; <br />Αλλά κι αυτό είναι μάλλον πιο πιθανό από την "νίκη του "προλεταριατου""<br />(γιατί στα της πτώσης του καπιταλισμού συμφωνώ με την "σύνοψη":-))vessnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-73500928951206562932012-02-23T08:56:03.002+02:002012-02-23T08:56:03.002+02:00Ο Χέγκελ την φαινομενολογία την τέλειωσε πριν τα σ...Ο Χέγκελ την φαινομενολογία την τέλειωσε πριν τα σαράντα. Θα πεις άλλο 25 άλλο 35, και μαλιστα το 1807.<br />Το κακό με τους κουκουεδομαρξιστές είναι πως έχουν μπει στο δίκτυο με τη φόρα που έμπαιναν στα καφενεία του περιστερίου της κοκκινιάς και του αιγάλεω το 80 (χρυσές εποχές)<br />Αλλά τα πρόβλημα είναι ότι εδώ η μπουρδολογία ελέγχεται ενώ στον καφενέ έλεγες ότι είχες προλάβει να πιάσεις από τον διαφωτιστή σου και πέρναγε.<br />BB, ξαναβάλε τον περιορισμό γιατί θα σου την πούνε κι άλλοι... κανονικοί μαρξιστές, όχι του καφενείου. Έχει πολλούς που τριγυρίζουν και βλέπουν ποιοι εφτελίζουν μια κριτική θεωρία σε ευαγγελική πρακτική.<br />(κι όχι τίποτα άλλο θα χαλάσει το γλυκούλι παρεάκι των αγωνιστών, θα πέσει το ηθικό κτλ.)Homernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-29924907989312297352012-02-22T23:10:52.461+02:002012-02-22T23:10:52.461+02:00Πάντως όντως ειναι εντυπωσιακό ότι δυο νεανίες (ει...Πάντως όντως ειναι εντυπωσιακό ότι δυο νεανίες (εικοσι και κατι), είχαν προλάβει να παρουσιάσουν και μάλιστα να συνοψίσουν μια ολάκερη επιστήμη! Ηταν της μόδας τότε τα νιανιαρα (απο τον Ναπολέοντα κι έπειτα)Είχαν πέραση και τις ξεπέταγαν τις επιστήμες και τις συνόψεις τους πριν τριανταρίσουν...<br />(υπαρχουν αρκετά προηγούμενα στα μαθηματικά στο σκάκι το μπαλέτο, αλλά και στις ασκήσεις εδάφους, στις κορίνες την δοκό το δίζυγο κτλ.)Στην φιλοσοφία τις κοινωνικες επιστήμες κτλ. είναι μεν σπανιότερο αλλά συμβαίνει κι εκείAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-35940829235341820772012-02-22T22:59:56.785+02:002012-02-22T22:59:56.785+02:00Το οτι θα ξημερώσει μια άλλη μέρα αυριο είναι εκτ...Το οτι θα ξημερώσει μια άλλη μέρα αυριο είναι εκτίμηση, ονειροφαντασία, αστρολογική πρόβλεψη, φιλοσοφικό σκέρτσο, αφορισμό, φιλολογία, αυτοπαραμυθία ή ως απότοκο του προτσές της κίνησης των ουράνιων σωμάτων; <br /><br />ΖΗΤΩ Η ΤΗΛΕΜΑΧΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ<br />το προ-τσές βρε τηλέμαχε που σου ρθεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-74658546663329634622012-02-22T22:54:02.622+02:002012-02-22T22:54:02.622+02:00Τηλέμαχε και μόνο το ότι μια επιστήμη συνοψίζεται-...Τηλέμαχε και μόνο το ότι μια επιστήμη συνοψίζεται-κατ εσε- σε ένα μανιφέστο είναι αρκετό για την γελοιοποίησή της.<br />Κι εδώ είναι που λέμε "πέσαμε σε επιστήμονες"<br />Λοιπόν επιστήμονα μου κάτι τέτοια ακουγε κι ο Μαρξ και έλεγε οτι δεν ειναι μαρξιστής, όπως και φυσικά δεν ήταν ο άνθρωπος.<br />Η αναπόφευκτη πτώση της (αστικής τάξης) και η νίκη του προλεταριάτου είναι για γέλια, και η πλάκα είναι ότι γελούσανε κι οι ίδιοι που τα έγραφαν γιατί εκεί γύρω στα τριάντα- που ο νεανικός ενθουσιασμός λιγοστεύει ακόμη και για τους ρομαντικούς Γερμανούς του 1850-τότε τα κλεισε ο Ενγκελς τα τριαντα κι όταν έγραφε το ΚΜ ήταν 26 κι ο Μαρξ 28) κάτι κατάλαβαν και μαζεύτηκαν (βλέπε και προλόγους αργότερα κατακαημένε επιστήμονα Τηλέμαχε)<br />Αιντε μαζέψου κι εσύ καιρός είναι ο ρομαντικός επαναστατης που κρύβεις μέσα σου να φάει κάνα φατούρο μπας και συνέλθει....<br />(μ'άρεσε ρε συ BB που αναίρεσες τον περιορισμό ίσα για να γράψει ο "τηλέμαχος" τη χαζομαρούλα του...ήμαρτον ρε παιδιά μας βλέπουνε)vessnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-40984760049607144262012-02-19T14:50:49.666+02:002012-02-19T14:50:49.666+02:00Αγαπητέ Vess, ειλικρινά πιστεύεις ότι εσύ συμβάλει...Αγαπητέ Vess, ειλικρινά πιστεύεις ότι εσύ συμβάλεις, αν κρίνω από το σχόλιό σου, θετικά, δηλαδή κάνεις "καλό" - το αντίθετο στο "πολύ κακό" του σχόλιού σου - "στο πεδίο της θεωρητικής σύγκρουσης που αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή".<br />Να έλεγες στο πεδίο της ιδεολογικής σύγκρουσης, συζητιέται. Αλλά να παρουσιάζεις τον Μαρξ ως ένα ριψοκίνδυνο εκτιμητή, ή για να το πούμε αλλιώς, ως έναν ενδιάμεσο (medium) του πραγματικού με το εξωπραγματικό, μάλλον είναι μια άτυχη στιγμή για σένα. <br />Το επίμαχο απόσπασμα, το γνωρίζεις, είναι από το Μανιφέστο του ΚΚ, δηλαδή από την σύνοψη της θεωρίας του επιστημονικού σοσιαλισμού. <br />Άραγε πώς να ερμηνεύεις την τελευταία παράγραφο του 1ου κεφαλαίου του Μανιφέστου που λέει « Η πτώση της (αστικής τάξης) και η νίκη του προλεταριάτου είναι το ίδιο αναπόφευκτα» . Σαν εκτίμηση, ονειροφαντασία, αστρολογική πρόβλεψη, φιλοσοφικό σκέρτσο, αφορισμό, φιλολογία, αυτοπαραμυθία ή ως απότοκο του προτσές του εμπορευματικού τρόπου παραγωγής; Ποιος το ξέρει, τι μας έγραψε η μοίρα, ποιος το ξέρει;<br />Όταν θελήσει κανείς ν' ασχοληθεί με επιστημονικά ζητήματα, και να ασκήσει κριτική επ' αυτών, πρέπει πριν απ' όλα να μάθει να τα διαβάζει έτσι, όπως τα έγραψε ο συγγραφέας τους, και προπάντων να μη διαβάζει πράγματα, που δεν υπάρχουν σ' αυτά, γιατί διαφορετικά, εκείνο που θα γίνει στα σίγουρα φανερό, είναι η λειψή κατανόηση του γραπτού, και η πρόθεση του, δυστυχώς.Τηλέμαχοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-37544769431077646272012-02-18T17:02:50.155+02:002012-02-18T17:02:50.155+02:00Αγαπητή Βlack Bedlam, σήμερα είδα πως υπήρχε ένα σ...Αγαπητή Βlack Bedlam, σήμερα είδα πως υπήρχε ένα σχόλιο σου που δεν είχα δει γιατί είχε πάει για άγνωστο λόγο στα ανεπιθύμητα και το ελευθέρωσα μόλις τώρα.<br /><br />Ευχαριστώ. Σε παρακολουθώ κι εγώ πάντα στα δεξιά μου με τα ενδιαφέροντα άρθρα σου.<br /><br />Καλό απόγευμα!Διαχειριστήςhttps://www.blogger.com/profile/04914560379495618892noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-38936814202831505472012-02-18T10:40:23.777+02:002012-02-18T10:40:23.777+02:00Black Nedlam, μήπως αναπαράγωντας μια φράση (Η κοι...Black Nedlam, μήπως αναπαράγωντας μια φράση (Η κοινωνία δεν μπορεί <b>πια</b> να ζήσει κάτω από την κυριαρχία της αστικής τάξης) διατυπωμένη το 1847, ή οποία με το εμφατικό "πια" υπονοεί μια χρονική αμεσότητα οπωσδήποτε πιο περιορισμένη των 165 ετών, γίνεσαι λιγάκι ...νούμερο;<br />Γιατί ξέρεις ο Μαρξ είναι απόλυτα δικαιολογημένος να ρισκάρει μια εκτίμηση το 1847 και να πέσει κι έξω, (όπως κι ο Λένιν επίσης ρίσκαρε το 1903 μιλώντας για κόμμα νέου τύπου, για πρωτοπορία κτλ. Κι αυτός δικαιολογημένος φυσικά.) Αλλά να επαναλαμβάνονται αυτούσια τα λόγια -και διαλεγμένα μάλιστα αυτά που η Ιστορία διέψευσε-δείχνει αν μη τι άλλο μια έχθρα και μια χαιρεκακία απέναντι σε αυτούς που ρίσκαραν. Γιατί;<br /><br />Είναι φανερό ότι έχεις, και εσύ και οι σχολιαστές εδώ, την άγνοια η οποία δημιουργεί τον απαραίτητο θόρυβο που αυτή την στιγμή η άρχουσα τάξη αναζητά σαν δεκανίκι στην παραπαίουσα θεωρία της. (Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν είσαι το κομματικό μέλος που κάνει καλά τη δουλεία του)<br />Αν έχεις συνείδηση, καλύτερα στρέψε αλλού το ενδιαφέρον σου γιατί πραγματικά κάνεις κι εσύ και τα άλλα μπλόγκ του είδους πολύ κακό στο πεδίο της θεωρητικής σύγκρουσης που αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή.<br />Αναπαράγεις έναν ευτελή οικονομικίστικο αχταρμά. Υιοθετείς, κι ας μην το καταλαβαίνεις,μια γκροτέσκα μορφή διαλεκτικού υλισμού, (ένα συνονθύλευμα ενοποιημένων νόμων φύσης και ιστορίας)και ιστορικού υλισμού, και λανσάρεις την αποενοχοποίηση του πολιτικού ημι-αναλφαβητισμού σου.<br />Μεταφέρεις ένα λαϊκίστικο συναισθηματικό εμετό και δίνεις βήμα σε κοινότοπα σχόλια ορίζοντας έτσι την "ομίχλη" που επιχειρεί με τη σειρά της να εμποδίσει μια τακτική δράση ενάντια στο καπιταλιστικό σύστημα.<br />Συγγνώμη που σε παίρνω από τα μούτρα ρε συ ΒΒ αλλά τα πράγματα ζορίζουνε. Όσο πάιξαμε πάιξαμε.<br />Ας το πάμε σε κάτι ποιό ιδιωτικό<br />Πάρε τους φιλαράκους σου βρε παιδί μου και κάντε τσάααατ....<br /><br />Φιλικά<br /><br />υγ.Ο Μαρξ αγαπητή BB προτείνει την δικτατορία του προλεταριάτου ως κοινωνική και παραγωγική ηγεμονία και όχι ως κομματικό και κρατικό δεσποτισμό.vesshttps://www.blogger.com/profile/09886340886287510578noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-41463330255730387472012-02-18T01:01:31.765+02:002012-02-18T01:01:31.765+02:00Αγαπητή Βlackbedlam,
Δυσκολοφόρετο το εν λόγω μνημ...Αγαπητή Βlackbedlam,<br />Δυσκολοφόρετο το εν λόγω μνημόνιο. Κατά πως φαίνεται έχουν πάρει μέτρα που μας οδηγούν στο μονοπάτι της πλήρους εξόντωσης. Ο κοινωνικός όμως αυτοματισμός έχει ήδη αρχίσει να λειτουργεί με δυσάρεστες συνέπειες. Τον έζησα σ’ ένα εμπορικό κατάστημα πριν από λίγες ημέρες όταν μπήκα να ψωνίσω δύο πραγματάκια. «δεν έχουν δουλειά οι νέοι, και οι γέροι παίρνουν σύνταξη», «δε σας λυπάμαι εσάς τους συνταξιούχους, λυπάμαι τα παιδιά μας που δεν έχουν δουλειά».<br />Θα δούμε και θ’ ακούσουμε κι’ άλλα, ίσως δεν αργεί το… «Να πεθάνουν οι συνταξιούχοι»<br />Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και προσπάθεια για να αποκρουστούν τέτοιες αντιλήψεις.Scorpion49https://www.blogger.com/profile/13114222171749390416noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2334816060774991048.post-310799128917051622012-02-17T01:46:52.981+02:002012-02-17T01:46:52.981+02:00Κοινή δράση και λαϊκή αγωνιστική ενότητα, λοιπόν, ...Κοινή δράση και λαϊκή αγωνιστική ενότητα, λοιπόν, ώστε σε πρώτη φάση να πολλαπλασιαστούν και να ενιοποιηθούν οι εστίες αντίστασης του λαού, για να δυναμώσει αφενός η μαχητική καθημερινή πάλη του και αφετέρου μέσω αυτής να αποχτά στην πορεία πολιτική επαναστατική συνείδηση.ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/11346901736573216546noreply@blogger.com